703 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
hun virker så trist hun virker så trist
min tæve er højst sansynligt drægtig...
tager til dyrlægen næste uge, og får hende scannet...
men "fortryder" næsten helt at jeg har fået hende parret... hun virker så "trist"... på en underlig måde... hun er meget kontakt søgende.. og vil hele tiden nusses... hun vil heller ikke lege helt på samme måde som hun plejer... jo en gang i mellem... men ikke ret meget..
hun sover også forholdsvis meget...
får helt dårlig samvittighed over at "jeg" har gjort dette ved hende, hvis det er drægtigheden, som gør hende så pyller...
men er spændt på at se hvad scanningen siger
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 182 Svar: 1.794
Da jeg var gravid, var jeg også mere træt, ville ikke de samme ting, men gerne nusses..
Så en hund der ikke forstår hvad der foregår, den ændre jo også adfærd.
Damtidig er det hård for kroppen at være gravid/drægtig. Man bliver tungere, hjertet skal pumpe mere blod om man kan blive øm i leddene.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.722
Og når hun så er blevet nusset nok, så putter hun på sin pude og falder lidt hén i sin egen lille verden..en verden vi andre ikke må være en del af før det er ved at være lige op over og fødslen er tæt på....det er ikke fordi hun så ellers er trist..men hun virker bare som om hun har nok i sig selv og de små liv hun mærker inden i sig..og så lige engang imellem bliver hun overvældet af trang til nusseri og kæl....(og hun er en fremragende mor ;o)
hun virker så trist