{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.094 visninger | Oprettet:

Kommende avlshan {{forumTopicSubject}}

Når man er opdrætter med hjertet, er der mange ting, som ligger højt på ønskelisten over de hunde man vælger at arbejde med.
Det er sundhed, sind og skind. Når man så har bevæget sig ud i at opdrætte flerfarvede Pudler, kommer man ud i en helt ny dimension.
Dem der opdrætter ensfarvede Pudler, ser gerne, at de ER ensfarvede, men der sker små mirakler, hvor et match giver lige nøjagtig det, som jeg går og venter på....nemlig en tofarvet drøm, som giver nye blodlinjer ind, hvor avslbasen ikke er den største...specielt i Danmark, da jeg er en af få der arbejder med tofarvede Pudler.
Men den 2/3-2019 kom denne vidunderlige dreng til verden. Et overraskende resultat af en parring mellem sort mor og rød far. Opdrætter havde planer om en rød tæve til “eget brug” men hvalpene var alle hanner (4 stk) 2 black&tan, 1 sobel eller aguti og 1 rød.
Jeg købte denne smukke dreng, som forhåbentlig kommer gennem alle test med pil op og med kryds og slange.
Han er ALT det jeg har drømt om. Han har en multi champion far, hvor sundhed er i højsædet og så er han multi champion, som ikke gør det værre. Han har en mor, med et vidunderligt sind og en fantastisk sort farve.
Så her er vores nye håb, for de fremtidige hvalpe, der skal ud i familier for at skabe en masse lykke, glæde og give en masse kærlighed.
Manoukaz Dashing Dexter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommende avlshan
Kommentér på:
Kommende avlshan

Annonce