737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Cavalier King charls spaniel Cavalier King charls spaniel

Hej alle sammen smiley Jeg er meget intreseret i en Cavalier King charls spaniel hvalp smiley Er der nogen her, som kan anbefalde , en meget god kennel? Eller hvalpe sælger? Hvalpen skal være 110 % Stue opdræt, og ikke, noget med, lade/bur.. og helst heller ikke nogen med flere- mange- racer/hunde.. opdræt... Bedst med et lille seriøst familie/stue opdræt smiley Og meget gerne, i nærheden af Hirtshals, 7200 Billund, eller København smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cavalier King charls spaniel
  • #1   20. jun 2019 https://www.cavalierklubben.dk/side.asp?ID=33014

Ovenover kan du se en liste over opdrættere, hvis du selv vil kigge lidt rundt.

Man skal dog være opmærksom, for cavalieren døjer med en del sundhedsproblemer, og det er ikke alle, der erkender dette og får lavet de nødvendige sundhedsundersøgelser.

Jeg husker specielt Joy De Vie fordi hun har været her på HG - www.kennel-joydevie.dk
    Der bliver testet for Endocardiose, SM/CM, EFS, CCS osv.

Det vigtigste er at gøre et godt forarbejde og undersøge sundheden i linjerne, for det er en problematisk race hvad dette angår. Jeg ville smide mine geografiske præferencer fuldstændig væk, og så kun kigge på, hvor du kan finde noget, der er i orden. Det er SÅ vigtigt hvis det absolut er den race, man vil have.

• #2   20. jun 2019 Kan på det varmeste anbefale Kennel Cavaking.
    https://bricksite.com/Cavaking
    En af de ældste kenneler indenfor racen. Hundene bliver tjekket i hoved og røv inden avl og du har din opdrætter med testen af hundens levetid hvis det er det du ønsker.

Det ligger så hellere ikke alt for langt væk fra Billund.

• #3   20. jun 2019 Joy de vie er her i Fredericia, ved dog ikke om hun stadig opdrætter, har ikke set hende i et stykke tid smiley

• Karina H
    Karina H Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 4
    #5   20. jun 2019 Vil også anbefale Colun smiley Ved han snakker om hvalpe indenfor nærmeste fremtid

Kommentér på:
Cavalier King charls spaniel

Annonce