{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

AV FOR******!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

så var mig og kæreste ude med Tumle på en Græsmark der ligger lig ud bag ved hvor vi bor, vi leger lidt med ham og øver sit. og kalder på ham :).. efter vi har lavet det tager anden ved ham, han bider os i hænderne og snapper efter vores ansigter når vi sat os på hug for at snakke med ham.

og da jeg gjorde det sagde det haps og han sad i min læbe... og av for BIIIIIIP det gjorde ondt.

og han er stadig mega hyper selv efter 30 min på græsmarken.

og bider, og han bider hårdt!!!

er det normalt for valpe på den alder og hvordan for vi ham til at stoppe/slappe lidt a...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AV FOR******!!!!!!!!
  • #1   16. maj 2007 Ignorer hans uønskede adfærd, vis ham at han ikek får noegn reaktion fra jer, så burde han stoppe, ellers så vis ham hans soveplads og insister på at han skal ligge sig, put ham godt ind i tæpper.
    men synd for dig med læben, sikke en frækkert;O)


  • #2   16. maj 2007 okay smiley vi har lige fået ham til at ligge i sin kurv, fant et grisse øre og lokkede ham i kurven og nu ligger han der..

    Vanessa: sætte grænser prøver vi os men han lytter ikk XD,
    har lige et spørgsmål feks. når vi siger nej hvordan skal det siges er lidt forvirret over det, nogen siger man ikk må hæve stemmen, men hvis vi siger det sådan normalt uden at hæve stemmen regere han ikk :S

    og vil helst ikk have det tager over hånd med han er så hyper at vi slet ikk kan styre ham smiley

    ved ikk hvad der skete men som om han blev total over gearet ligesom et lille barn der ikk kan finde ud af at stoppe igen :S




  • #3   16. maj 2007 okay smiley må vi prøve...

    Er hårdt med sådan små valpe hehe....

    men vi vil i seng god nat smiley og tak for hjælpen


  • #4   17. maj 2007 okay smiley

    vi skal os begynde til valpe træning her når han er gamme nok men de skal være 12 uger der vi har kigget smiley



  • #5   17. maj 2007 vi er os begyndt at træne sit (kan han faktisk nu), og komme når man kalder hans navn er han os begyndt på :), og er rigttig godt igang med at træne nej, hehe men det har han ikk lært endnu... ha slipper ikk vores sko når vi siger nej, eller stopper med at bide i tingende men det kommer nok smiley

Kommentér på:
AV FOR******!!!!!!!!

Annonce