{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

9 ugers gammel hvalp humper vores arm {{forumTopicSubject}}

....Ja, vi er desværre blevet forsøgt "humpet" af vores 9 ugers gamle vapse mens vi leger med ham.

Vi siger selvfølgelig "NEJ" hver gang han gør det, men ville lige høre ad om i ved hvad det betyder.

Selv har vi tænkt om det kunne være en form for dominans, for det kan da umuligt være hormoner der spiller ind her når han er så lille, eller..???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  9 ugers gammel hvalp humper vores arm
  • #1   18. maj 2007 OOOOOOORRRKkk jeg har set en 8-9 uger gammel chihuahua han hvalp, der godt vidste hvordan man besteg en tæve ;o)

Tror det er et medfødt 'handyrs instinkt' =o)

• #2   18. maj 2007 tror også det er medføt, min lille vaps gør det også på sin ene bamse, den er så god stor smiley

• #3   18. maj 2007 begge mine tæver har en flodheste bamse som de humper, når det hele bliver for meget =oD

• #5   18. maj 2007 Det er bare det klammeste......fatter ik folk lader deres hunde gøre det!

Du skal bare stoppe det med det samme, så skal han nok lynhurtigt lære det ik er acceptabelt:o)

• #6   18. maj 2007 Lige meget om det er homoner eller dominans det er ikke noget jeg vil se, det bliver stoppet lige på stedet... Må de først humpe en bamse hvad er sådet næste de humper på ???
    Gæster ungerne andre hunde osv... Her i huste er det banlyst fra dag 1...

• #7   18. maj 2007 Personligt tror jeg at jeg ikke har noget imod at de gør det på deres bamser, men vil simpelthen ikke have at den gør det op ad mig. Tror at hunde er kloge nok til at skelne mellem at gøre det på en bamse og så gøre det på et menneske, men kan sagtens følge jeres holdning med at det slet ikke er acceptabelt:-)

• #8   18. maj 2007 Når man nu har en vaps, som ellers er uhyggelig underdanig og ret usikker - er det så egentlig ikke fint nok, at den forsøger at dominere sin bamse, eller sin kurv (som vores gør ved at humpe den hver aften)
    Hvis man selv dybest set er kold over, om den gør det eller ej... kan det ikke gi den lidt selvtillid??

Jeg ville så, under ingen omstændigheder have, at en frembusende hvalp, eller hund generelt gjorde det ved MIG.... Da jeg ville opfatte det som dominans.... Men bamsen eller kurven???

• #9   18. maj 2007 Then again... - Jeg ville nok også bare stille og roligt afvise en lille hvalp på 9 uger, hvis han forsøgte det... Tror i det tilfælde hverken det er dominans eller hormonerne... Bare instinktet.... Tror ikke han ved hvad det handler om...

Kommentér på:
9 ugers gammel hvalp humper vores arm

Annonce