{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil i se min kommende hvalp?
  • #1   20. maj 2007 ej hvor tarveligt : )

Vil også have aussie : )

Ej - stort tillykke!!

Det er virkelig en super race

• #2   20. maj 2007 Hvor er de dog dejlige ;o)

• #3   20. maj 2007 hvor er de kær. Hvad for en bliver din?

• #4   20. maj 2007 Hvilken en af dem skal du ha ?

• #5   20. maj 2007 Det er opdrætteren der bestemmer hvilken vi får... når de er 7 uger gammel vælger hun hvilken skal hvor hen. Hun kender deres temperament bedst og vælger udfra hvad vi skal bruge den til... men må nok indrømme jeg er helt forelsket i Dungeon Master... :o)

• #6   20. maj 2007 Nårhhhhh hvor er de bare søde.

• #7   20. maj 2007 nårhh dejlige, sikke nogle smukke øjne;O)

• #8   20. maj 2007 Ja de er altså bare nuser!!! De er 4 uger gamle nu... hun lægger nye billeder ind af hvalpene hver søndag... skal over og se hvalpene første gang den 10. juni...

• #9   20. maj 2007 det er nogen hftige navne de har. Kan godt lide slayer

• #10   20. maj 2007 heftige*

• #11   20. maj 2007 Hvorfor skifter du race?

Jeg er helt forelsket i Najas røde Lucca og så Diablo fra USA som giver den gas på udstillingerne for tiden : )

• #12   20. maj 2007 Ajjjjj hvor er de dejlige:-)

TIllykke:-)

• #13   20. maj 2007 Hvor er de dejlige.. Og så er der masser af blue merle (min yndlingsfarve).. smiley Ved du så hvilken af hvalpene du ender med at få med hjem?

Mig og kæresten går også og venter på hvalp (en aussie) til august fra dreamcatchers.. Vi glæder os også utrolig meget..
    Ærgeligt at I bor så langt væk, ellers kunne det da have været sjovt at lade hvalpene lege lidt..

Men tillykke med den kommende hvalp.. smiley Har du været oppe og se dem endnu?

• #14   20. maj 2007 Martina: Så lige dit indlæg længere oppe, så stryg mit sidste spørgsmål af listen.. hehe..

• #15   20. maj 2007 fra doberman til aussie - det er da noget af et spring smiley

• #16   20. maj 2007 Dungeon master er altså også virkelig lækker!! smiley Også min favorit, må jeg indrømme.. hehe..
    Men hos dreamcatchers er det også fremgangsmetode med at opdrætter vælger hvalpen ud fra hvordan sindet passer til vores hverdag og til vores hund Bella..
    Det er klart den bedste måde, da man på den måde ikke pludselig risikerer at stå med en alt for stor mundfuld..

• #17   20. maj 2007 Nicola: Ja Diablo er virkelig en skønhed!!! Men er jo sjældent at man er så heldig at der kommer en hvalp i et kuld man er skrevet op til, som passer 100% til ens forventninger, da der er så store farvespil i Aussien. Ville allerhelst have haft en Red Merle ligesom Diablo, men som sagt, så skal man jo være heldig.

Har haft kontakt med denne kennel i snart 4 år, og nu passer tidspunktet så perfekt til at få en hund mere, da jeg er på barsel og er det knap 3 måneder efter hvalpen er ankommet til hjemmet. Så har jeg masser af tid til den i forhold til at jeg skulle på arbejde hver dag.

Hvorfor jeg skifter race? Tja... mig og min kæreste er jo store hestefreaks. Min kæreste er daglig leder på en rideskole, og vores Dobermann kan ikke holde til kulden i stalden om vinteren og er heller ikke for gode til at omgåes hestene. En helt anden ting er også at folk bliver lidt skræmte når de ser to Dobermann som er løs på rideskolen, de ved jo ikke at de ikke gør noget, og det kan godt være lidt af et problem nogen gange. Aussien passer perfekt til vores behov, den er hyrdehund og passer fint sammen med hestene. Den har lang pels og kan holde varmen om vinteren, selvom den er med i stalden i mange timer. Den er lydig, så jeg kan komme til konkurrence med den og så er den jo dejlig nuttet at se på for de fleste mennesker, så de ikke bliver bange når den er på rideskolen... lige en lidt længere forklaring på det ;o)

Dina: Hvor spændende!!! Vidste ikke de skulle have hvalpe i år?!

• #18   20. maj 2007 Martina: Jo, vi skulle egentlig have haft den sidste år, men moderen (Dixie) gik desværre tom.. De havde ikke tjekket hvornår tidspunktet var rigtigt (og det er Dixies første kuld), så de havde ikke ramt det helt rigtige tidspunkt..
    Denne gang har de tjekket hende og sørget for at parre hende på det helt rigtige tidspunkt, og Dixie har nu alle symptomer på drægtighed.. Så det bliver rigtig spændende..
    Hvalpene forventes at blive født i midten af juni.. smiley

• #19   20. maj 2007 Martina - ja det lyder jo som en masse gode grunde til at skifte!

Hvor lyder jeres liv dejligt - fyldt med heste og hunde : )

Jeg håber også jeg får en aussie en dag - min skal helt sikekrt være rød : )

• #20   20. maj 2007 Matina: Held og lykke med hvalpen. Lyder som om den får det som blommen i et hyrdehunde-æg. Dejligt at høre.

• #21   20. maj 2007 Dina: Vil da lige gå ind og se på deres hjemmeside ;o) Og vil gerne høre nærmere, når i har set dem osv... bliver spændende!!!

Nicola: Ja vores hverdag er fyldt med heste og hunde!!! Det kan vi ikke lyve os fra... og med en søn på snart 7 måneder kan det godt være hårdt til tider. Men har tænkt mig at lægge ridningen lidt mere på hylden når det først begynder at kræve weekender med den nye hund, når vi skal til udstillinger og konkurrencer. Det må jeg lige se... er jo ambitiøs stævnerytter lige pt... men som sagt, det lægger jeg lidt til side når det er så vidt. Hundene er vant til at være med på stævnepladsen og der er Aussien også nemmere end Dobermann, både fordi de ikke ser så "farlige" ud, og fordi mine Dobermann ikke er alt for gode venner med andre hunde. Så vi tager den nye med uden de andre til at starte med, så den ikke får gode ideer fra de andre to.

Og by the way... vil også gøre hvad jeg kan for at få en Red Merle næste gang... men der går altså lige nogle år før vi skal have hund igen... hehe...

• #22   20. maj 2007 Heidi B: Mange tak... den skal helt sikkert nok få det godt!!!

Og tak til jer andre der øsnker tillykke og held og lykke ;o)

• #23   20. maj 2007 Martina: Okay.. smiley Det er Creed der er faderen, men det står jo også derinde.. Men han er virkelig lækker.. Man kan ikke se ham ordentligt på billederne.. Han har et blåt og et brunt øje.. Virkelig flot hund..
    Skal nok skrive når der begynder at ske noget..
    Søger lige om venskab.. Håber det er i orden.. *s*

• #24   20. maj 2007 Ja, ellers havde jeg søgt om det ;o)

Går lige ind og kigger...

Faren til "mit" kuld har også et blåt øje... ret specielt, men ved endnu ikke om nogen af hvalpene har arvet det...

• #25   20. maj 2007 De ser jo herlige ud!
    Det bliver spændende, når det endelig er så vidt!

• #26   20. maj 2007 Ja det bliver bogstavelig talt spændende... hehe...

• #27   20. maj 2007 Jeg vil have red tri - ikke merle ; )

Men ja - de er så mega dejlige!

• #28   20. maj 2007 Nå okay... ;o)

Kommentér på:
Vil i se min kommende hvalp?

Annonce