{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Weeh, Bianca er kendt i Sverige {{forumTopicSubject}}

Det lyder måske som en åndsvag overskrift. Men sagen er den, at jeg er på jagt efter en han til Biancas første kuld til næste år. Bianca's opdrætter havde så sendt et billede af en kanon han fra Sverige og jeg fandt deres hjemmeside og skrev en mail til dem. Fortalte at jeg var interesseret i deres hanhund osv.

Kort tid efter fik jeg svar tilbage. Hun havde gennem andre opdrættere i Danmark hørt om Bianca og hendes mor også, og de havde fortalt hvor god Bianca er.

Om der bliver en parringsaftale afhænger af så meget. I Sverige vil de gerne at de laver 25 hvalpe før de går til udlandet - det er for at kunne se afkom blandt andet. Han har vist lavet 2 kuld, og hvis han ikke bliver far til hendes første kuld, så kan vi måske lave en aftale på et senere tidspunkt. En er ikke nok at se an - der skal flere til.

Jeg leder selvføgelig videre, for der dukker garanteret flere interessante hanhunde op. Har i hvert fald fundet en 5-6 emner mere.

Men ville da lige sige at jeg da glæder mig over at Bianca er blevet nævnt i det "store" udland, og så for noget godt. Uha, bliver helt genert og ydmyg over at have en "berømt" hund. Men det kommer aldrig til at stige mig til hovedet - hun er kun 14 mdr. og endnu et cert som 18 måneder fra at blive Champion.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weeh, Bianca er kendt i Sverige
Kommentér på:
Weeh, Bianca er kendt i Sverige

Annonce