{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race-spørgsmål?
  • #1   28. maj 2007 Jeg ville inordne dem således, MEN jeg er altså ikke ekspert på nogen af racerne

Hvid schæfer
    Labbe/golden (for mig er der så lidt forskel at det er ligegyldigt, så længe der ikke er tale om jagt-linier)
    Berner
    Gravhund

• #2   28. maj 2007 ok så du siger at det er den hvide schæfer der er bedst?

• #3   28. maj 2007 Berner er no1 meen hvis lydighed skal ind vil jeg nok sige at så er berneren lidt længere nede end;)'
    Lab/Golden
    Hvidschæfer/Berner
    Gravhund

Sådan vil jeg nok sige det hvis det hele skal med;)

• #4   28. maj 2007 Til lydighed ja... Familiehund passer vist på dem alle. Jeg kender kun én hvid schæfer, og selvom hun ikke er kommet så godt fra start, er hun en lige så fremragende familiehund som min gamle golden. Hun er bare en hel del klogere

• #5   28. maj 2007 ok takker... Jeg vil så gerne ha en af de slags.. jeg eeeeelsker Labrador retrieverer.. De er da for dejlige..

• #6   28. maj 2007 hey.. det er et godt spørgsmål, for det kommer jo også and på hvor meget tid i vil bruge på den, pelspleje, gå tur osv. når jeg går ind og ser på de hunde du har fundet, ville berner sennen passe bedst på mig lab og golden er nogle efter min mening lidt kedelige hunde, dem har så mange.. schæ.. snakker meget.. men kan opdrages rigtig godt.. gravhund vil jeg aldrig have, gider ikke små hunde, og de kan være så hidsige, de har et stor temprament, selvom den er lille... men læs noget om dem alle sammen, og vuder hvor meget i vil bruge af tid.. hel og lykke..

• #7   28. maj 2007 Har da set en enkelt hvid schæferavlshan med en brugsprøve...

• #8   29. maj 2007 Labrador retriever/ Golden retriever
    Hvid schæferhund
    Berner sennen
    Gravhund
    Sådan vil jeg mene :o)
    Men det kommer igen an på hvor meget arbejde du er villig til at lægge i hunden.
    Jeg er selv tilhænger af lab fordi den passer perfekt til mig om mit temperment(staves???) og min måde at arbejde på, tror ikke jeg går fra denne race. en gang lab fan altid lab fan ;O)
    Men igen smag og behag

• #10   1. jun 2007 Tusind tak for alle jeres svar, jeg tror jeg hepper mest på labben, de er da for dejlige.. Men mange tak.. smiley

Kommentér på:
Race-spørgsmål?

Annonce