{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

hanhund spørgsmål {{forumTopicSubject}}

ja jeg have endlig bestem mig til at Chester skulle kastretes da han virker stresse over hunhunden er løbe tid. og i sær han lille veninde....hele sidste uge hyle han hver gang vi gik hjemme fra og han hele tiden oppe køre... gik vi tur ja så så stresse han for han skule nå lyter herog derog det kunne ikke går for hurtigt.

men så her i weekend har vi fået ham til slappe mere af, at han ja stor set sov hele lørdag væk....

men lige så snart han ser hans veninde så uhaha det kan ikke gå for hurtigt hun dufter jo og er løbe tid.

og jeg skal sige nej til ham hive i ham sige det her og han er fuldstædig væk

hvad gør i når jeres han hund se en hunhund i løbe tid.... ?????

og kan det også være at grund til at han er falde til ro er fordi han er forkølet og har været det siden fredag aften............ at han ikke kan lufte hende så godt ?????

for jeg vil gerne være 100 % sikker på at det er det rigtigt valg jeg tag ved kastret ham....
har snakke med dyrlægen om det også......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hanhund spørgsmål
  • #1   29. maj 2007 Åhh, den beslutning er der jo ikke andre end dig der kan tage, uanset hvor svært det kan være.

Nu har jeg ikke selv hanhund, men de jeg har haft har været kastrater så jeg har ingen erfaring med tævetossede hanhunde, udover dem der prøver at humpe min Monique, og hold op det må være træls til tider at have en hanhund.

• #2   29. maj 2007 Min Gizmo er totalt blæst, når en af mine tæver er i løbetid. Hvis han ikke havde været avlshan, så havde han været kastrat forlængst....

Men hvis tæven stadig er i løbetid og han ikke reagerer mere, så kan det være hun ikke er modtagelig mere. Det kan Gizmo i hvert fald mærke.

• #3   29. maj 2007 Annika... for jeg går til udstillingen med ham og vi have da snakke om se om vi kunne får ham avl godkendt... når han er så fin som han er og der er der en chance for det....

uha det ved jeg ikke om hun er...

men tænkt om det også være han er så forkølet at han ikke kan lygte hende......

• #4   29. maj 2007 Kan du ik holde ham væk fra hans veninde når hund er i løb?

• #5   29. maj 2007 vi bor storset op af hende næsten et par opgang imellem os.... og holder ham væk fra hende så godt jeg kan, men han skal bare se eller se hund som ligner hende så er løbet kørt

• #6   29. maj 2007 Hvis I går til udstillinger, og vil bruge ham i avl, så er det jo nok lidt dumt at kastrere ham....men hold ham fra tæver. hvis I ik har en selv så kan det vel lade sig gøre?

• #7   29. maj 2007 Ja ok så er det lidt svært:o)
    Gør han det kun når han er alene? altså hyler?

• #8   29. maj 2007 happy når han godt finde på pive lidt når vi hjemme men sige vi nej så stopper han... men her i sidste uge hver gang jeg gik hjemme fra så begyndte han hyle..... og det aldrig været noget problem..... plus han virke mega stresse her hjemme og når jeg gik ture...

• #9   29. maj 2007 Hej
    Vores han er ikke kastreret og tror det er naturligt at han bliver sexfikseret når han møder en hunhund i løbetid. Jeg kan godt få ham til at lade være med at hoppe på hunhunden, men jeg kan ikke holde ham væk med mndre han er i snor.
    En gang var der en der bare lukkede hendes hunhund i løbetid ind haven til vores. I to mdr efter blev han så ved med at hoppe over hegnet og stikke af.

• #10   29. maj 2007 annika.... ja det er jo det.... men hvis skal hyle så tror jeg ikke mine nabo bliver vild glade for os....

og han virke nemlige strese over det, gør de også det

• #11   29. maj 2007 Altså man kan jo heller ik forvente at de ik reagerer ved at være tæt op af en tæve i løb, problemet ligger vel i når de stresser helt vildt hele tiden over det.....
    Det er bare meget forskelligt hvordan det er fra hund til hund

• #12   29. maj 2007 Han skulle vel gerne holde op med at hyle når veninden ik er i løb mer?
    Medmindre der bor mange hunner omkring jer

• #13   29. maj 2007 alexandra----det er ikke så meget han hopper på. for det er han ikke så slem til, men det han virker stresse over det... og når han er sådan ved jeg også hvad der sker hvis jeg slippe ham..... han vil ikke vide hvor han skulle løbe hen, han ville stesse over det, og løbe i sin engen verden og jeg vil kun med held får fat på ham.....

• #14   29. maj 2007 der bor mange hund omkring os men hvor mange der er hunhund ved jeg ikke... men min kære nabo har jo også lige købt en lille hunhund og så tænker ja han er meget glad for hende... hvad så.......

og for nabo skyld er dt ikke så rart for dem høre han hyler..... men for hans enge skyld så synes jeg han stresse over det... og det syndt for ham, når han har det sådan

• #15   29. maj 2007 Vi gør det at hver gang han møder en hunhund i løbetid, bobby stresser også, at vi leger med ham, for det elsker han. Så jeg ville prøve at aflede ham med noget han elsker og så rose ham når han gør det godt. Lidt ligesom at have en hingst med til stævne blandt masser af hopper...:-) Det tager tid.

• #16   29. maj 2007 hvad vil i vælge.... hvis i have hAN så er åhhh og iiii så fin i gik til udstillingen med ham, og det gik godt....
    men når hunhunden er løbetid så hyler han lige pludselige og han er svær holde, tænker på han går som en drøm normalt.
    og han stresse mega meget ovet det.... at han ved ikke hvor han skall gøre af sig selv, hvor han skal tisse-------------------------
    og det skal lige sige han er jo en familiehund som betyder meste

vil i vælge jamen for hans skyld så kastreret jeg ham eller ville i vælge jamen sådan er det han er jo åhhh og iii så fin

• #17   29. maj 2007 alex.... har prøver han er megat mad glad og ingen gang med kan får ham til slappe af....... og føle med.... vi forsøg og forsøger

• #18   29. maj 2007 Kan godt ske han har flere homoner end vores. Hvad siger dr. dyr?

• #19   29. maj 2007 kastrater ham.... har snakke med min egne og en anden dyrlæge og skal til hundetræning i morgen hvor der også kommer en dyrlæge hvor man kan stille spørgsmål hvor jeg har tænkt høre han meningen

• #20   29. maj 2007 Jeg ville vælge at kastrere ham.
    Mine blev kastreret i onsdag, pga af noget af det samme.

• #21   29. maj 2007 God ide. Det er altid godt at få flere meninger. Hvordan er han overfor andre hanhunde? Ofte så kan de godt være meget dominante overfor andre hanner hvis de har mange homoner.

• #22   29. maj 2007 jamen han er kun lige ved være et år.... og han finder sig i alt...... hanhund kan hoppe på ryggen af ham og han siger ikke noget..... og har været oppe slås en gang hvor han fik tæv...

jeg vil sige p T er der ingen probelme med andre hanhunde

• #23   29. maj 2007 trine kan du mærke forskel så allerede

• #24   29. maj 2007 alex..... det er jo det,,,, det er også derfor denne tråd..... for jeg ville gerne være 100 % sikker på jeg træffer det rigtigt valg for min hund.......

• #25   29. maj 2007 Uhm det er lidt tidligt at kunne sige det er jeg bange for. men får sig nogle gode lure. på gå tur er det stadig det samme hiven og sliden for at komme hen til hunhundene. ( han ved hvor de forskellige bor ;o) ) men overfor andre hanhunde meget mere overbærene. og han har ikke skregen eller peven i denne uge endnu. han leger mere istedet for at slide gulvet op.

• #26   29. maj 2007 oki....

• #27   29. maj 2007 Ja det er lidt tideligt at sige.... men du må da endelig holde os opdateret...

• #28   29. maj 2007 det skal jeg nok alexandra ... tilføjer dig som ven

• #29   29. maj 2007 ok smil

Kommentér på:
hanhund spørgsmål

Annonce