700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

SÅ SPYT DOG UD........Silche SÅ SPYT DOG UD........Silche

Iiiiih, nu går jeg snart op i limningen...........Silche æder Alt, på vores gåtur.........står hun stille mere end et split sek, kan jeg være sikker på, at hun er godt i gang med en fugleklat/papir/blade/grene/jord og sågar snegle (det er sg nok hendes hofret efter fugleklatter)........ lige foran vores dør er et syrentræ, der har smidt blomsterne.........dem suser hun rundt og gufler i sig.........det irritere mig grænseløst.........men skal jeg bare tag en slapper?
Som det er nu, blir hun jo hevet rundt.......bare hun står stille og snuser i græsset...........

Hun får Hills Prescription Diet Z/D Ultra Allergren-Free fordi hun har allergi for kylling.............og skal da lige sige at hun har gjort det altid..........snasket i alt! Men nu er hun altså over 1år

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ SPYT DOG UD........Silche
  • #1   30. maj 2007 Du skal være obs på, at snegle kan være bærere af hjerteorm, så det er lidt risikabelt at hun går og æder dem..

Jeg ved desværre ikke hvad du kan gøre, jeg har sagt nej eller ah ah og byttet med noget de gerne måtte tygge i, når mine hunde har taget forbudte ting..

• #2   30. maj 2007 Åhhh jeg kender det alt for godt... Vores har forelsket sig i hestepærer... Skide irreterende... og aner ikke hvad vi kan gøre... der er ikke noget som helst der hjælper...
    Baloo kan sågar finde på at kigge os direkte i øjnene inden han sætter kæften ned i en god pære... Grrr...

• #3   30. maj 2007 He he snegle det er lidt ligesom chips friske og sprøde .
    Toffi gjorde det også hun blev lidt bedre med alderen.
    Hjerte lunge orm .Tjah min dyrlæge sagde at det kom an på hvor i landet man gik med hunden for her omkring havde han aldrig set en hund med den lidelse

• #4   30. maj 2007 Spytter hun ud, hvis du siger hun skal, eller lader det være hvis du siger nej til hende? Jeg ved ikke rigtig hva du skal gøre, det er da møg irriterende og ikke særlig smart at hun æder alt hun kan komme i nærheden af.

Men hvis hun ikke lystrer et evt. nej, så ville jeg straks gå igang med ja/nej træning....men det hjælper selvfølgelig ikke på, at du skal holde øje med hende 24/7 :o((

• #5   30. maj 2007 Tro mig Nina..........ved det med orm og rager rundt og fisker den ud (Silche fil jo spoleorm som hvalp) siger også nej/puha/ad, imens hun blir rykket i snoren, meeen Silche er født spit-gnasker.....hun når at sluge alt det andet.........og hun render rundt så jeg ikke kan få fat i hende.........gaaaaaaal hun er hurtig, der er Maxie snegl til sammenligning.

• #6   30. maj 2007 Annette J.........Silche ved godt hvad nej betyder og plejer at stivne i hvad hun har gang i........hvis jeg siger det...........baaare ikke lige i tilfældet her...:O)

Maxie snuppede en bid a en hestepære som hvalp, gaal jeg var bekymret.........men det er ufarligt siger min dr.dyr.....smil

• #7   30. maj 2007 Jamen Maria.........? så vil hun jo heller ik spise sin rigtige mad.........tænk hvis jeg ragede det ud og skældte? Blir hun ikke forvirret over den ene gang at få ris og den anden gang ros (når hun skal spise sin mad) eller kan hun smage forskel? eller kende forskel på "udemad" og mad i madskålen? spørg ham lige?

• #9   30. maj 2007 Malene........hmmm, ligesom Silche.........det er træls også fordi hun er så lille (2,6kg) og hurtig........knagme hurtig......før jeg får fat i hende.........laver hun lige den her: slugt..........tag den mor-attitude! TRIUMPERENDE SMØRRET SMIL........over hele 5-øren på hende.

• #10   30. maj 2007 Aussie forever: jep og det gør intet at det er et par dage gammelt,,,,,,mums

Kommentér på:
SÅ SPYT DOG UD........Silche

Annonce