{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

Dansk dyreinstitut vs. Hund og træning {{forumTopicSubject}}

Hvad er jeres tanker og erfaringer med Dansk Dyreinstitut og deres uddannelser?

Jeg har planer om at uddanne mig som instruktør og senere adfærdsbehandler.
Jeg har hele tiden haft planer om at tage uddannelserne hos Hund og Træning, hvor min hundetræner også er uddannet.

Men hørte så i går om Dansk Dyreinstitut. De skriver selv at "DDi tilbyder den mest omfattende instruktøruddannelse på både det teoretiske plan og ikke mindst det praktiske. " Synes ikke rigtigt de giver lige så meget information om uddannelsens indhold på deres hjemmeside som Hund og træning gør.

Hvad er jeres mening eller erfaring med et af de to steder? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk dyreinstitut vs. Hund og træning
  • #2   1. sep 2019 Jeg har selvfølgelig læst på deres hjemmeside smiley Men søger personlige erfaringer fra folk.

  • #3   1. sep 2019 Jeg tror det bliver svært at finde nogen der har begge uddannelser. Jeg har træner og instruktørudd. fra Canis og er i gang med adfærdsrådgiver hos H&T.
    Det er min opfattelse, at Hund og træning er fagligt dygtige og laver nogle dygtige instruktører - jeg kender ingen fra DDi.


  • #4   1. sep 2019 Nåå, har måske formuleret mig forkert, man behøver ikke at have begge uddannelser.

    Jeg har også hørt rigtig meget godt om Hund og træning (men hører altid gerne fra flere) men aldrig mødt nogen der har fra DDi så kunne bare være interessant at høre om smiley

    Hende der fortalte mig om DDi uddannelsen sagde at den var "på niveau med en bachelor uddannelse". Så blev jeg lidt nysgerrig på den smiley


  • Griffen
    Griffen Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 94
    #6   2. sep 2019 Da jeg skulle vælge uddannelse (adfærd) brugte jeg lang tid på at sammenligne forskellige uddannelsessteder. Jeg havde klikkerinstruktør fra H & T. Der var 4 væsentlige kriterier for mig: faglighed, økonomi, geografi og kemi. Jeg valgte H & T, selv om jeg bor i Jylland, fordi jeg syntes det var det bedste for mig og jeg blev ikke skuffet. Det er mange penge og meget tid man investerer i uddannelsen, så det er kun fair at man gerne vil have mange oplysninger. Til sidst var jeg godt nok træt af at falde i søvn hen over computeren, men det var et par fantastiske år. Jeg håber du finder det rigtige for dig smiley

  • Maja
    Maja Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   6. nov 2019 Jeg overvejer også DDI og H&T til en træner uddannelse + adfærdsuddannelse men overvejer også Irene Jarnved?

    Nogen der ved hvad er mest anerkendt og seriøst?


  • #9   8. mar 2020 Maja: Fandt du svar på dit spørgsmål omkring Irene Jarnveds udd.? Ellers må du da gerne sende mig en pb. Har lidt information at kunne dele ud af smiley

Kommentér på:
Dansk dyreinstitut vs. Hund og træning

Annonce