1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Chihuahua farver Chihuahua farver

Nå nu prøver jeg lige igen! Jeg har på min hjemmeside skrevet om de forskellige farver chihuahua'er kan have, men mangler nogle billeder af forskellige hunde til at vise de forskellige farver.

Er der ikke nogle herinde der kunne tænke sig at få billeder af deres hund ind på min hjemmeside? jeg vil selvfølgelig skrive hvem der ejer hunden og hvad hunden hedder.

I kan se min hjemmeside her:

(link fjernet)

Jeg mangler billeder af følgende farver:

Fawn
Cream
Hvid
Lavendel
Partyfarvet

Håber der er nogen der har nogen smukke hunde der vil hjælpe.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua farver
  • #1   3. jun 2007 Jeg har flere forskellige, men cream er det bare en cremehvid?? Prøv at kigge min Schiska ellers har jeg en der er mere lys hun er bare ikke oprettet.

• #2   3. jun 2007 Du må gerne snuppe billeder af Honey-pie.. hun er fawn.. hmmm.. hun ser godt nok lidt lysere ud på billederne, men hvis der et du kan bruge snupper du bare =o)

Knus

• #3   3. jun 2007 Halløjsa Tina.
    Jeg skulle mene, at Niño er partyfarvet, idet hans krop er over 50% hvid, og derudover har han rød, brun og sorte aftegn i forskellige størrelser på kroppen.
    Du må gerne benytte dig af billeder af ham, hvis du vil. Jeg har flere end dem der ligger på hans profil :o)

• #4   3. jun 2007 Hej alexandra

Jeg vil meget gerne have smuksakken ind på min hjemmeside. hun er der nu;) tak for det.

Jeg har taget et hvor hun sover for der kan man bedst se farven.

Emma jeg kigger lige på dine hunde nu

• #5   3. jun 2007 JEG MANGLER OGSÅ BILLEDE AF EN RØD

• #6   3. jun 2007 hejsa.

Timon er cream-farvet og Mary er vild-farvet du må gerne bruge vores billeder af dem.

MVH

• #7   3. jun 2007 Emma

Har du ikke et rigtig godt billede af schiska for jeg synes dem du har derinde er noget sløret.

Hvordan går det forresten med hvalpene? jeg har fulgt lidt med i din kamp for at de skulle overleve. Er det to du har tilbage? hvordan har de det?

• #8   3. jun 2007 Hej Mia.

Der har vi jo smukke Niño. Går det godt med ham? Jeg vil meget gerne have ham ind på siden for han ser bare så skøn ud. men kan jeg ikk få dig til at sende et af ham for tar jeg dem herfra er billeder meget små. hvis du har et hvor man kan se ham og hans farver rigtig godt og der ikke er så meget i baggrunden ville det være dejligt.

min mail er TIna-k@hotmail.com - hvis du ville sende et?

• #9   3. jun 2007 Jeg har jo den smukke røde Louis smiley Der mangler et billede af en rød smiley

• #10   3. jun 2007 * Nu med violet hår * Jamen Louis er jo perfekt. Kan jeg ikke også få dig til at sende et godt billede af ham hvor man rigtig kan se at jan er rød og hvor der ikke er så meget i baggrunden?

• #11   3. jun 2007 Hvad med det første.. ? Har nemlig lige skiftet computer og har ikke billeder herpå desværre smiley

• #12   3. jun 2007 Jeg ville meget gerne have ham fra siden hvor man kan se den røde pels. det første billede er super godt men der kan man bare næsten kun se den hvide pels.

• #13   3. jun 2007 Prøver og finde et andet, også skriver jeg lige privat smiley

• #14   3. jun 2007 Dorthe: nej hvor har du skønne hunde. især den lille Viggo - nej hvor er han sød det er da helt vildt. sådan en lille korthåret skønhed vil jeg da også ha.
    De farver dine har har jeg desværre lige fået, ellers mange tak.

• #15   3. jun 2007 Har også mailet dig et billede =o)

• #16   3. jun 2007 Alexandre : har ikke fået mailen
    . har sat et ind af hende men har du et bedre er det ok. har taget det fra jeres hjemmeside derfor er det ikke lille.

• #17   3. jun 2007 det er ikke af hende =o)..
    Jeg har sendt det til den mail du har skrevet længere oppe..

• #18   3. jun 2007 Alexandra: er slet ikk med;)

Vi går lige ned med hundene så der går lige lidt inden vi skriver. Vi passer jo hund for tiden så nu er der tre at gå med;)

• #19   3. jun 2007 Du havde skrevet en mail adresse til Mia.. den har jeg sendt et billede til =o)

• #21   4. jun 2007 kom til at se at du skriver at hvid nedarves recessivt. Men Nacho har to helt hvide søskende, og deres far er brun? Tror da alle farver nedarves på samme måde???

• #22   4. jun 2007 Hej Tina.
    Jeg prøver at sende nogle billeder af ham. Hvis du kan vente et par dage, så prøver min kæreste og jeg at tage nogle billeder af ham ude på plænen så baggrunden er minimal :o)

• #23   4. jun 2007 SÅ er de sendt.
    Nu håber jeg du har fået dem:o)

• #24   4. jun 2007 Du har da ikke black and tan smiley

• #25   4. jun 2007 Alexandre: Jeg har ikke ået nogen mail fra dig...
    Julie: Farverne nedarves forskelligt. de er enten dominerende, co-dominerende eller recessiv. Som du skriver er faren brun hvilket er muligt da hvid så må ligge i hans gener og han derfor er bærer af det hvide gen. det karakteristiske med at gener nedarves recessivt er at de kan springe gener over. Men oftest kommer lige præcist farven hvid ved at begge forældre er hvide da hvid betyder at alt farven er trukket ud. men det er en længere forklaring. Men essensen i det er, at farver nedarves forskelligt ligesom ALLE andre egenskaber også gør.

Maria M: kigger lige på dine hunde bagefter.

• #26   4. jun 2007 Mia M: Ja tak har modtaget dem. kigger lige på din smuksak og så skriver jeg tilbage.
    Kristina H: Jeg har ikke brug for billeder af en black/tan da de beskriver i farven sort og der har jeg billeder af min egen Lulu. Men havde jeg brug for en black and tan ville jeg meget gerne bruge billederne af din.

• #27   4. jun 2007 Maria M: Mange tak. uhh det er også en lidt svær farve. den er i hvert fald svær at se på billederne. Men jeg ville nok kalde hende fawn, måske en ret mørk fawn men det er nok det der kommer tættest. Hun er meget sød den lille. Jeg har dog lige fået et billede af Honey-pie ind som fawn så mangler ikke et billede af den farve længere.

• #28   4. jun 2007 ja, nu er jeg med. Var bare ikke med på at du sagde at begge forældre skulle være hvide, men det er jo så også en taste fejl smiley

• #29   4. jun 2007 ja det er det. må jeg lige ind og rette. jeg synes det er vildt spændende så noget med nedarvningsmønstre. jeg har også skrevet noget om hvordan man skal parre sine hunde alt efter om man ønsker kort el. langhåret hunde. det er også rigtig spændende synes jeg. det er også inde på min hjemmeside under blandet.

• #30   4. jun 2007 okay, det vil jeg ind og se.. Ja, det er super spændende.. Så ska du jo læse til biolog. Vi havde det i gymnasiet og elskede det også smiley Men det tager tid at sætte sig ind i..

• #31   4. jun 2007 Jeg havde det også i gymnasiet på højt niveau. Jeg havde faktisk også bestemt mig for at ville læse til biolog og tog og kemi på b-niveau og alt så noget men desværre gider jeg ikke alt det biologiske om naturen, planter osv. det er kun kroppen der interesseret mig. derfor læser jeg nu til sygeplejerske og bagefter vil jeg læse til jordmor for der håber jeg så på at kunne lære endnu mere om nedarvning og mutationer mm.

• #32   4. jun 2007 okay, meget smart smiley held og lykke med det. Det er godt skrevet det du har lavet om nedarvning...

• #33   4. jun 2007 Mange tak.

• #34   4. jun 2007 Hej betina.

Mange tak for tilbudet. jeg ar dog ikk skrevet om den farve da jeg ikke ved hvordan den nedarves. men hvis du ved noget om det må du meget gerne skrive for kunne jeg skrive en tekst om hans farve vil jeg meget gerne have et billede af ham på.

• #35   4. jun 2007 Nå det var ærgeligt. hvis jeg vidste hvordan man fik en huskyfarve ville jeg selv prøve at få fingerene i en for jeg elsker den farve.

Kommentér på:
Chihuahua farver

Annonce