{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

ferie dejligt men alligevel? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen. Ja det er dejligt at være på ferie. sidder på kreta og hygger mig, men alligevel ikke. Jeg tænker meget på mine hunde, som jeg savner rigtig rigtig meget. Og et eller andet sted er jeg glad for at vi danskerer behandler vores hunde som vi gør. I skulle se hvordan de har det her nede. Ja i dag kom vi kørende på motorvejen og i kanten lå en død hund. har også set en der løb på to forben og slæbte bagbenene efter sig, hulk. Hvis jeg kunne lavede jeg en container fyldt med hunde og tog den illegalt med til Danmark. Det gør ondt i mit hjerte at se hunde have det sådan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ferie dejligt men alligevel?
  • #1   4. jun 2007 Ja det er sindsygt hårdt især når man tænker så meget på ens egne hunde.

• #2   5. jun 2007 Puha hvor er jeg glad for at jeg ikke har den store rejse lyst........ Jeg ville ikke kunne bære at se de stakkels hunde......;o((((((

• #3   5. jun 2007 ja det er bare forfærdeligt =o(

Jeg var ved at snuppe en lille hund med hjem fra spanien engang, som blev ved med at følge efter os.. den skulle nok finde os hver aften, lige meget hvor vi befandt os =o/

Husker stadig dens bedende øjne..

Det er ikke spor rart =o(

• #5   5. jun 2007 øhh har lige haft en uges ferie for at lave plankeværk, hunden på pløk - det var det reneste dyremishandling GG
    Vi forstår ikke de andres kultur omkring det at have hunde SS her i DK behandler vi hunde bedre end de psykiske syge, alkoholikerne og de andre misbrugere - såå måske skal vi ikke dømme andre folkefærd, førend vi kan varetage vores egne mennesker - en hund er en hund. Herhjemme lever der mennekser som hunde! SS Så nyd dn ferie - mens der er 2 hjemløse perdag der dør af overdosisis eller tæv, voldtægt og andre væmmelige ting S bekymre dig om dyrerne, det er fint, men hvad de mennesker herhjemme der slås for at overleve??
    Undskyld mig, er bare så skidetræt af at høre hvor slemt de græske hunde har det, når vi har mennekser der render rundr herhjemme i vores velfærdssamfund og bliver "glemt" og det gør de! kommunerne glemmer dem,,wussjjj hvem? og det synes jeg måsk er lidt vigtigere end hunde og så undskyld mig SS

• #6   5. jun 2007 Syntes nu absolut ikke at det kan samlignes...

• #7   26. jun 2007 SS Mikkel - dete r sådan set mit arbejde og det er så slemt at der ikke er mange dert gider beskæftige sig med den slags mennesker....

Kommentér på:
ferie dejligt men alligevel?

Annonce