{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

dilemma {{forumTopicSubject}}

har købt en hvalp var oppe og hent den med min søster og vendinde .
fik af vide der var stambog på begge forældre og at faren var amr champion og at jeg hvis jeg ville kunne få en stamtavle på min hvalp mod 3000kr ekstre til hanhundens ejer .
har efterfølgende fundet ud af det kan jeg ikke da moren ikke er mental testet tjekket i albuer og hofte eller været på udstilling faren vil de slet ikke give mig informationer om .
ringede til dansk kennel klub fortalt dem det hele de anbefalede jeg skrev til dem og krævede nedslag i prisen da jeg aldrig vil kunne få papir på ham eller bruge ham til et kuld hvalpe med papir i fremtiden som jeg ville og iøvrigt fortalt dem da jeg var deroppe med to vidner herpå .
de skrev så retur at de ikke har ville snyde mig og bare ville hent hvalpen .
det vil jeg ikke da vi har haft den i små 2 uger og er blevet glad for den og den er faldet til her vi har også haft den til dyrlæge osv og blive chippet og vaci.
jeg har krævet nedslag i prisen pga de har ført mig bag lyset og krævet et afslag på 1000kr de vil oprigtig have 5000kr venter så svar fra dem nu .
hvad havde i gjort ?
jeg vil ikke af med hunden ........men er samtidig blevet snydt og har købt hunden fordi de fortalt jeg mod mere pris kunne få stamtavle på ham og hans far var champion


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dilemma
Kommentér på:
dilemma

Annonce