Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Anholt med hund
  • #1   6. jun 2007 Marianne H

Jeg har ikke været på Anholt.. *SS*

Men jeg har været på ferie i Frankrig, Portugal, Italien, Spanien, Norge, sverige og findland. hvor jeg har haft hund med. og der var igen problemmer med det. Alt forløb gnidningsløst.

• #2   6. jun 2007 Ok der er nok ikke så mange der har været på Anholt med hund, så jeg prøver lige at formulere mig anderledes.

Har i været på camping, i telt med jeres lettere aktive hund? hvordan gik det?

• #3   6. jun 2007 Marianne:

Står selv og skal på én uges camping med vores hund - det er bare på Fur i stedet for Anholt.... - Skal også ligge i telt, og har også tænkt på, om det måske er nogen man skal vænne hunden til???

-Ja, jeg har ikke en klap erfaring med det, men vil da anbefale at du kunne købe sådan en "dingenot", der ligner en forvokset skrue - til at skrue ned i jorden, så hunden kan sidde i den, når i er udenfor, og den ikke må være løs...

-Men ellers lytter jeg med, om der kommer nogle erfaringer/råd...

• #4   6. jun 2007 Jeg ved ikke om det er racen men Asta er ligesom børn. Når det er lyst er Asta vågen ! og det bliver meget hurtigt lyst i et telt om sommeren. Ellers synes jeg måske at de begynder at passe meget ekstra på !?!? Alle lyde er mystiske og de gøer mere end normalt.

God tur !

• #5   6. jun 2007 Jeg har væeet i campingvogn med Kaoz =)

Det gik så fint så fint, vi var i både skov og ved strand hver dag, så han var træææææt når vi var i camperen =)

• #6   6. jun 2007 Der skal helt sikkert masser af aktivering til - i hvert fald hvis det ikke er så varmt at hunden ikke orker noget.

Har aldrig selv haft hund med på camping men har ofte camperet i Italien - her er hundene bare SÅ stille :o))

Selvom jeg selv er hundeejer ville jeg blive hamrende irriteret af at blive vækket tidligt hver morgen af diverse aktive hundebasser, så der skal nok gøres noget for sagen ;o)

Kommentér på:
Til Anholt med hund

Annonce