En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Anholt med hund
  • #1   6. jun 2007 Marianne H

Jeg har ikke været på Anholt.. *SS*

Men jeg har været på ferie i Frankrig, Portugal, Italien, Spanien, Norge, sverige og findland. hvor jeg har haft hund med. og der var igen problemmer med det. Alt forløb gnidningsløst.

• #2   6. jun 2007 Ok der er nok ikke så mange der har været på Anholt med hund, så jeg prøver lige at formulere mig anderledes.

Har i været på camping, i telt med jeres lettere aktive hund? hvordan gik det?

• #3   6. jun 2007 Marianne:

Står selv og skal på én uges camping med vores hund - det er bare på Fur i stedet for Anholt.... - Skal også ligge i telt, og har også tænkt på, om det måske er nogen man skal vænne hunden til???

-Ja, jeg har ikke en klap erfaring med det, men vil da anbefale at du kunne købe sådan en "dingenot", der ligner en forvokset skrue - til at skrue ned i jorden, så hunden kan sidde i den, når i er udenfor, og den ikke må være løs...

-Men ellers lytter jeg med, om der kommer nogle erfaringer/råd...

• #4   6. jun 2007 Jeg ved ikke om det er racen men Asta er ligesom børn. Når det er lyst er Asta vågen ! og det bliver meget hurtigt lyst i et telt om sommeren. Ellers synes jeg måske at de begynder at passe meget ekstra på !?!? Alle lyde er mystiske og de gøer mere end normalt.

God tur !

• #5   6. jun 2007 Jeg har væeet i campingvogn med Kaoz =)

Det gik så fint så fint, vi var i både skov og ved strand hver dag, så han var træææææt når vi var i camperen =)

• #6   6. jun 2007 Der skal helt sikkert masser af aktivering til - i hvert fald hvis det ikke er så varmt at hunden ikke orker noget.

Har aldrig selv haft hund med på camping men har ofte camperet i Italien - her er hundene bare SÅ stille :o))

Selvom jeg selv er hundeejer ville jeg blive hamrende irriteret af at blive vækket tidligt hver morgen af diverse aktive hundebasser, så der skal nok gøres noget for sagen ;o)

Kommentér på:
Til Anholt med hund

Annonce