3.096 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Til Anholt med hund Til Anholt med hund
Vi overvejer at tage til Anholt, til sommer, men Bobo skal selvfølgelig med.
Er der nogen af jer der har erfaring med at have hund med på ferie til Anholt?
0 synes godt om
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Jeg har ikke været på Anholt.. *SS*
Men jeg har været på ferie i Frankrig, Portugal, Italien, Spanien, Norge, sverige og findland. hvor jeg har haft hund med. og der var igen problemmer med det. Alt forløb gnidningsløst.
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 137 Svar: 653
Har i været på camping, i telt med jeres lettere aktive hund? hvordan gik det?
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
Står selv og skal på én uges camping med vores hund - det er bare på Fur i stedet for Anholt.... - Skal også ligge i telt, og har også tænkt på, om det måske er nogen man skal vænne hunden til???
-Ja, jeg har ikke en klap erfaring med det, men vil da anbefale at du kunne købe sådan en "dingenot", der ligner en forvokset skrue - til at skrue ned i jorden, så hunden kan sidde i den, når i er udenfor, og den ikke må være løs...
-Men ellers lytter jeg med, om der kommer nogle erfaringer/råd...
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
God tur !
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
Det gik så fint så fint, vi var i både skov og ved strand hver dag, så han var træææææt når vi var i camperen =)
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.393
Har aldrig selv haft hund med på camping men har ofte camperet i Italien - her er hundene bare SÅ stille :o))
Selvom jeg selv er hundeejer ville jeg blive hamrende irriteret af at blive vækket tidligt hver morgen af diverse aktive hundebasser, så der skal nok gøres noget for sagen ;o)
Til Anholt med hund