{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Prazsky Krysarik fra tjekkiet {{forumTopicSubject}}

MIn overbo blev så betaget af Bella, at hun nu også skal have en lille hund. En Prazsky Krysarik (rottehund).

Hun kom ned og spurgte om en masse, om ansvaret, opdragelse, hvad hun skulle spørge om, når hun henter den osv. Hvilket jeg synes er godt!!!

Nu er det bare, at jeg bliver en smule bekymret, og vil høre jer om jeres erfaringer med det. Personen/erne hun køber den af, henter dem i Tjekkiet. De havde 2 hanner til saæg i DBA, og da hun snakkede med manden, havde de sådan set lavet en aftale om købet. Men pludselig kom manden i tanke om, at konen havde lovet begge væk til anden hånd.
Hun blev meget skuffet, og han sagde så, at hun var heldig for han skulle til Tjekkiet her i weekenden, hvor han kender nogle der har et kuld hvalpe.

Altså det første der popper op i mit hovede er: HUNDEHANDEL.
Er det bare mig?

En anden ting. Hendes lille nye og min Bella skal jo nok mødes, og blive gode venner. Der stor i DBA, at hunden er vaccineret og chipmærket. Men så smutter de bare lige ind forbi en dyrlæge på vejen, eller hvordan? For hun skal hente hunden samme dag den kommer til danmark. -Og jeg er ikke meget for at Bella skal møde en fremmede hvalp som ikke er vaccineret eller tjekket for evt sygdomme.

Håber at der forhåbentlig kommer lidt beroligende fra jer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prazsky Krysarik fra tjekkiet
Kommentér på:
Prazsky Krysarik fra tjekkiet

Annonce