3.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

sort labrador med hvide hår sort labrador med hvide hår

Nogen der ved om "rene" sorte labradorer, kan have hvide hår? Jeg har ganske vist en labradorblanding (med lidt golden retriever) - men hun ligner en alm. labrador. Dog er hun ved at få hvide hår flere og flere steder.

Først opdagede jeg halen, hvor halvdelen af pelsen er hvid og den ydre del sort (se evt. sidste billede). Hun har også fået nogle helt hvide hår på mavsen, og i går opdagede jeg at hun også har halvt hvide/sorte hår i nakken. Er det normalt at de kan have det??

Eller skal jeg indstille mig på at få en hvid hund? smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sort labrador med hvide hår
  • #1   14. jun 2007 Hun blev 1 år d. 25 maj, og de hvide hår på halen har hun haft i laang tid, så jeg tror ikke det er alderdom:-)

• #2   14. jun 2007 Vil osse mene det er golden der gør det. Mine forældre har en dalmatine/golden blanding, og den har osse forandret farve da den var omkring et år. Den fik så flere sorte pletter (den var næsten hvid før), længere pelsbagpå og på halen (som golden) og den er ikke længere rigtig hvid en har fået en smule gulligt skær i de lange hår.

• #3   14. jun 2007 - Har aldrig hørt om en ægte lab med hvide hår, andet end når de var gamle

• # Madsen #
    # Madsen # Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #4   14. jun 2007 Iflg. racestandarden på labrador er en lille hvid plet på brystet tilladt.

Men hvis det er over det hele, at din lab. har hvide hår, tror jeg også at det skyldes golden-delen i den.

• #5   14. jun 2007 Hun har skam slet ikke hvide hår over det hele, og hun er kulsort at se på - umiddelbart, men det er hvis man klør hende i nakken eller på halen, at det viser sig tydeligt - det er kun den inderste del af hårene der er hvide...

- Og så lige de få hvide hår som sidder på hendes mave......

-Ved godt at mange hunde "skifter farve" - men synes bare det er en lidt voldsom forandring fra kulsort til kridhvid!!!

• #6   14. jun 2007 Det er kun acceptabelt med en blis på brystet hos de brune og sorte.. Ingen andre steder...

• #7   14. jun 2007 Og vores gamle sorte lab blev 10 år og havde ingen hvide hår.

• #8   14. jun 2007 Tror nu ikke hun bliver helt hvid. (men har jo ikke set hende). Tror du ikke det holder sig ved de "spredte" hvide hår?

• #9   15. jun 2007 Tak for svarene..

-Jeg tror nu heller ikke hun bliver helt hvid:-) - og der er heller ikke noget der tyder på at det kommer til at kunne ses... (men det ville da være ret charmerende, hvis de kunne ses...-det ville se ud som om jeg havde tabt noget afblegningsmiddel i nakken og på halen af hende. (smukt*GG*)-glæden ved en blandingshund;-))

Grunden til at jeg spurgte er, at jeg kan huske at opdrætter havde snakket med deres dyrlæge, fordi den hvalp de beholdt nemlig også havde hvide hår på halen. De havde fået svaret, at det kunne selv ægte labradorer ogs have (noget med noget fejl-pigmenterings-halløj). -Har heller aldrig selv set det ved en ægte, så ville lige spørge herinde:-)

• #10   15. jun 2007 Heg har aldrig set det..Jo et enkelt eller to.. Men det er ikke acceptabelt...

Kommentér på:
sort labrador med hvide hår

Annonce