{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Begyndt at løbe væk {{forumTopicSubject}}

Øv så er andrea begyndt at stikke af igen.... :S Det gik bare såå godt med hende, men nu hopper hun over alt og render ud, så står hun på den anden side af haven og gør fordi hun vil ind igen... :-s
Hjælp mig hva gør jeg...
hun får ikke skæld ud når hun gør det... er bare såå bange for at hun skal rende ud og blive kørt over..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begyndt at løbe væk
  • #1   14. jun 2007 lømmel alderen når man er to år????? smiley
    JOw det har vi, men hun kommer ud alligevel..

• #2   14. jun 2007 hun har lige haft hvalpe (eller hun har jo stadig 5 herhjemme) så kan ikke forstå hun vil væk, det er ikke fordi de jagter hende for at vil ha mælk, så tror ikke det er derfor...

• #3   14. jun 2007 Puha det kender jeg alt til...
    Julle stak også konstant af... Til sidst havede vi hegn oppe som var 1m og 80 og det kravlede han også over..
    Vi har købt os fattig i hegn. Naboerne på vejen kalder vores hus fort knox fordi at der er så meget hegn oppe.
    Jeg har fået et hav af gode råd men intet hjalp.
    Til sidst prøvede vi at sætte stødhegn op.. Det virkede. Der var ikke meget strøm på men lidt. Han har været i det tre gange og nu kommer han ikke i nærheden af det mere. Der er så heller ikke stød i det mere men han tror stadig at der er.
    Knus Anja

• #4   14. jun 2007 Du bliver nød til at vise hende at det må hun altså ikke.. Den eneste måde er at skynde dig over til hegnet når hun hopper ud og så tage om hendes hoved og sige "NEJ", ellers lærer hun det ikke, og slet ikke når du ikk skælder hende ud over at hun er hoppet over hegnet.. så det blir du nød til, et vil jeg i hvert fald gøre..
    Det nytter ikke at du evt. åbner havelågen og sir kom så ind med dig igen på en blid måde, så vil hun bare evt. tro det er leg.. og hele tiden gøre det..
    du kan evt. sætte en lang snor på hendes halsbånd så du er sikker på hun ikke stikker af..

Håber det var råd nok.. knuz: Melissa kamper:-D

• #5   14. jun 2007 Du kunne være ude med hende, ignorere hende 100% og hvis hun gør tegn til at hoppe-springe-grave sig ud så stop hende.

Du kan også lukke hende ud i haven, og så om på den anden side af hegnet og lure på hende, en NEJ og ind i haven igen.

Eller du kan vælge at have line på hende når hun er ude i haven, altså en x-antal meter lang snor bundet fast til et træ el.l.

Hvad laver du med hende i hverdagene, kan det være hun keder sig og vil ud og opleve noget?

• #7   14. jun 2007 Puha det vil jeg da prøve, tror jeg skal ud og lure bag hegnet hihi...
    Jamen de blir aktiveret med guffer ud på gulvet, diverse øvelser, gå ture i anlæget osv.

• #8   14. jun 2007 En hund kan sagtens komme i lømmelalderen når den er 2:o)

Kommentér på:
Begyndt at løbe væk

Annonce