{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

weightpull show {{forumTopicSubject}}

WEIGHTPULL DANMARKS JUNEPULL

UPF SANKTIONERET WEIGHTPULL SHOW

DATO: 16/6-2007

STED : JENS WARMINGSVEJ 79 2300 KBH.S

INDVEJNING AF HUNDE ´TIL SHOWET KL 11

SHOWET START KL 12,15

ENTRE FOR TILSKUER ER GRATIS

FLOTTE PRIMIER TIL KLASSEVINDE / M.W.P / M.W.P %

ØL VAND OG MAD ER TILGÆNGLIGT PÅ STEDET SAMT ET LILLE LOTTERI MED FLOTTE PRIMIER...

for mere infomation www.weightpulldanmark.com


tag familien i hånden og kom og se en anden form for profosionel hunde sport se en masse hunde elske det de laver og får en god dag i hundenes tegn...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  weightpull show
  • #1   14. jun 2007 Maria: Hundene kan jo selv lide at trække, ellers stoppe de vel bare, de trækker jo ikke ligefrem op ad bakke smiley

  • #2   14. jun 2007 Godt jeg ikke er muskelhund siger jeg bare smiley !!!!!!!

  • #3   14. jun 2007 maria :

    Enig (:


  • #4   14. jun 2007 Nu var jeg så inde og se det sidste show og det er SÅ tydeligt at hundene ELSKER det! Så synd - nææ.. Det er langt mere synd at lade sin hund blive til et sofadyr end det er at lade den bruge sin krop..men det er så bare min mening!

  • #5   14. jun 2007 Det er IKKE synd for hunden... Kun hvis den ikke bliver lært ordenligt op og lærer den rigtige teknik....

    Baloo EEEEELSKER det.... !!!!


  • #6   14. jun 2007
    *** Maria *** K

    du har ret til din mening lige som alle andre har. og ja nogle hunde trækker faktisk rigtig rigtig meget men nej der er ikke noget dyreplageri eller syndt for hundene. alle hunde trækker selv der er ikke nogle hunde som bliver tvunget til at trække de godt med af fri vilje og kærlighed ...
    men som sagt vi har alle forskellige ting vi kan lide og forventer ikke alle kan lide det samme som mig ....

    hvad så med slæde hunde er det også mishandling ?? for de er da meget mere udsat ind wp er ...


  • #7   14. jun 2007 kan vi nå det efter ballerup, så kommer vi helt sikkert og kigger, vi overvejer selv at starte på et tidspunkt..

    Håber vi når det, ellers må i ha en god dag:o)


  • #8   14. jun 2007 Kasper H-

    Vi så i hillerød nogle der sad og farvede håret på en yorkshire terrier, ja ja naturligt for en hund selvfølgelig, men det er jo ikke dyremishandling..

    Super god pointe, og er fuldstændig enig med dig!!!!!!!!!!!!!!!!



  • #9   14. jun 2007 ej come on...skal da også lakere shantis tånegle pink før hun skal i ringen smiley

  • #10   14. jun 2007 folk skal da have lov til at have forskellige meninger det gener ikke mig men ja mange folk er desværre slet ikke interasseret i andre former for hunde træning ind det de lige syntes er sjovt men det går jo nok..

    men vil da også lige sige det er ikke noget hjemme fundet på noget vi træner og konkuraer under U.P.F (link fjernet) et stort internationalt forebund som sætter hund/handler og tilskuers sikkerhed i foreste række hvis folk har lyst kan de jo kigge deres store regl sæt igennem og for et indblik i hvor mange ragler der er lavet for både at beskytte hund o´men også handler osv...

    Louise og søren .
    jamen i er mere ind velkommende både til show og til træning hvis i lyster ...




  • #11   14. jun 2007 Kasper H-

    Det er det nemlig, vi stod godt nok også med åben mund begge to...

    M T -LOOOOOOOOOOOOL

    Martin T -

    Jo tak, håber vi når det!!


  • #12   14. jun 2007 *** Maria *** K

    jeg ved ikke om hvor du skulle vide fra at de elskede det ?? men man kunne måske prøve at se ting på en positiv måde og søge lidt viden inde man rakker det ned ?? bare et foreslag ikke noget du behøver for som sagt du har både ret til din mening og dine udtaleser så mig støder du ikke smiley

    ud over det så er weightpull for alle hunde racer både store og små og tynder og tykke

    http://www.youtube.com/watch?v=pu6EFXE-zt4&mode=user&search=

    http://www.youtube.com/watch?v=C_7iPYQPZHM

    http://www.youtube.com/watch?v=XJGQcmug-44

    http://www.youtube.com/watch?v=hZI9wO8oerM

    også dobbermann der er både dobber/schæfer/dalmintiner/gd og mange flere hunde der konkuraer i sverig ikke alle bliver bare lige gode en hund bliver aldrig prasset til at trække mere ind den kan klare og holde til så de går ikke i stykker og ud over det bliver de også delt op i vægtklasser osv kig lidt på det regl set jeg har lagt ind og du vil måske se lidt anderledes på det


  • #13   14. jun 2007 Louise og søren .

    i vil altid være mere ind velkommende


  • #14   14. jun 2007 kære gud vil være mand i mit næste liv *

    den er over 25 år gammel blev opfundet i nord america og har så år for år stodt vokset og bredt sig til hele verden med flere forskellige forebund nogle mere prof ond andre desværre men sådan er det jo inde for alt hunde sport desværre


  • #15   14. jun 2007 *** Maria *** K

    jeg værken kan eller vil udtaler mig om hvorfor andre siger som de gør jeg kender ikke stig men er da sikker på han nok har sagt det i bedst hensene men ja måske nok ikke så heldigt udtrykt..


  • #16   14. jun 2007 kære gud vil være mand i mit næste liv *

    I.W.P.A (International Weight Pull Association) blev stiftet i 1984 ( http://www.iwpa.net/) det var nok det første prof forebund som satte sikkerhed og hundenes velfærd i foreste række men det er da så også 23 år siden nu...


  • #17   14. jun 2007 syntes det er helt okai man bruger dem til det, det er jo det samme som slæde hunde.. og de her hunde har jo musklerne til det, og har jo også godt seltøj på, så det ikke gør skade...
    er meget fasineret over hvor meget de kan, syntes det er helt vild, man kan jo også se alle muskler arbejde, det ser flot ud... ja lige min mening..


  • #18   15. jun 2007 My Dog Jessie -Dreamdog- .

    jamen takker mange gange og jo de er da klart med smiley
    de skal da ikke snydes for så en god oplevelse smiley


Kommentér på:
weightpull show

Annonce