{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HELT ÆRLIGT!!
  • #1   14. jun 2007 Ja forstår dig sq godt, men regler er vel regler : / Men tror på at du finder en dejlig lejlighed, hvor du må have vuffer smiley

• #2   14. jun 2007 jeg forstår også udlejerne

• #4   14. jun 2007 Leduce - nogle steder kan man godt få lov hvis man snakker med dem, selvom de skriver at man ikke må have hund.

I boligselskaber skal man så bare betale et ekstra beskedent beløb om måneden (eller man kan søge om dispensation til at have hund), og hos private plejer man så bare at skulle lægge lidt ekstra i dep. Det er selvfølgelig ikke alle der har det sådan, men de findes.

Så finder du et sted som du synes er interessant, så prøv at snak med dem først inden du helt afskriver boligen :o)

• #5   14. jun 2007 jep vi står i samme situation, pt. bor vi 2 mennesker og en hund i en lejlighed på 42 kvm. vi har det da fint her, men der er altså lidt trangt, og man skal være meget hurtig for at nå at komme først til en af de lejligheder hvor man må have hund...

jeg forstår da godt ejerne ef lejlighederne, men på den anden side irriterer det mig bare at det gør så meget, for hund eller ej, det gør ikke nogen forskel på lejligheden, når den opfører sig ordentligt.

det er jo langt fra alle hunde der gør hele tiden, kradser i væggene og i det hele taget ødeløgger lejligheden.

• #6   14. jun 2007 Kender selv problemet smiley Og jeg siger også at Joy er renlig og at der altid bliver samlet op efter hende, men intet hjælper... Nogle af stederne var der endda hund i de andre lejligheder i opgangen :s Så det er ikke altid det bliver tjekket

• #7   14. jun 2007 Ja der er mange steder man ikke må have hund.
    Står selv og skal flytte nu her, men er heldigvis i en bolig forening og der finder de jo boligere efter folks behov.

• #8   14. jun 2007 jeg er også lykkelig for min lille lejlighed hvor jeg må have feike ...!!

• #9   14. jun 2007 Ja, jeg har også god erfaring med at spørge alligevel.. Fortæl, at det er en stille og rolig hund og lad eventuelt udlejeren møde den, hvis det er privat..

Ville nu ikke vælge at bo på gaden, hvis det er sidste udvej, men der er vi jo forskellige..
    Til gengæld må man forvente at skulle vente længere og måske nøjes med noget andet, end man kunne, hvis man ikke havde hund..

Min hund boede hos mine forældre i en periode, imens jeg ventede på en lejlighed, hvor jeg måtte have hund.

• #10   14. jun 2007 sorry hehe var lige væk da jeg leder og leder..nej vi kan ikke blive boende ..vi blir sat ud om 14 dage..
    er gået over og kigge på ejer lejlighed..jeg kan ikke forstå udlejere ..altså du betaler for hvis der egenligt kommer en skade..jeg boede engang i gentofte men flyttede da jeg fik eddie for der var ikke lov til at have hund..men overfor mig boede et par hvor deres baby holdt mig oppe flere nætter i træk..

• #11   14. jun 2007 jeg synes det bliver værere mht at skulle leje..du må ikke ryge du skal helst være singel du må ikke have hund og ja tro det eller ej..der var en der skrev : forventer at du behersker det danske sprog! ??????

• #12   14. jun 2007 Heromkring der er dem med hunde tilladelser ude på landet og der gider kæresten ikke bo smiley

• #13   14. jun 2007 har sendt en besked til dig kære gud og ...

• #14   14. jun 2007 bor selv i kbh arbejder også der..men kan se at man sku bo i jylland hehe

• #15   14. jun 2007 ja det er smadder irriterende.....sidder selv i samme situation.
    Der er masser af steder hvor man må have hund, men de er enten alt for dyre eller ligger ude på bøhlandet

• #16   14. jun 2007 Ja, jeg har også boet steder, hvor børn og andre mennesker, laver mere larm. Det skal der selvfølgelig være plads til, men jeg forstår heller ikke, hvorfor det skal være så svært at finde en lejebolig med tilladelse til at holde husdyr.. (katte må man heller ikke have mange steder).

Min veninde kan ikke finde noget at bo i, hvor man må have husdyr, så hun venter nogle år, så hun kan spare op og købe en lejlighed.. Tegn på at virkelig vil have den hund.. Men det er da trælst, at man skal ud og købe noget..

Kommentér på:
HELT ÆRLIGT!!

Annonce