{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Point????? {{forumTopicSubject}}

Hejsa .... nogen der kan sætte mig lidt ind i hvad det betyder at man får høj karakter. Jeg er ikke helt med og synes ikke jeg kan læse det nogen steder. Herinde skriver man hilsener til hinanden med velkommen og jeg giver høj eller lav...men hvorfor...??
Jeg har før haft hund herinde, men jeg kan helt ærligt ikke huske hvordan det lige er...!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Point?????
  • #1   17. jun 2007 jeg giver altid høj, mange dømmer ud fra selve hunden, og teksten deraf hvis de to ting ik har nok så får de som regel lav af folk men er der meget tekst og billeder får de høj

• #2   17. jun 2007 Det er ikke dig, men hunde nder før høj smiley Hvertfald hvis karektern er givet af nogle der har forstået systemet..

Der er desværre nogle der bedømmer ejeren..

• #3   17. jun 2007 Og så er der hævn karekter..

• #4   17. jun 2007 Jeg giver stort set også altid høj, mine ekstra høje er opbrugt.
    men alle synes jo at deres hund er den smukkeste, så hvorfor give en middel eller lav?

• #5   17. jun 2007 Jeg giver også altid høj, hvis der ikke er nogen tekst eller dårlige billeder plejer jeg at lade være med at bedømme. Jeg har givet en medium og det havde jeg en rigtig god forklaring på

• #6   17. jun 2007 Ja, jeg giver også høj, hvis der er nok tekst og fine og rigelige billeder.. Synes ikke jeg vil bedømme hundens udseende - de er jo alle søde, og man ved, hvor glade ejerne er..

Har fået en enkelt middel uden forklaring, men er rimelig ligeglad med grunden.. Jeg er herinde for hyggens skyld og synes selvfølgelig min hund er den flotteste af alle smiley

Hvis jeg ikke vil give høj, lader jeg bare være med bedømme, eller også forklarer jeg og ændrer igen, hvis personen med profilen ændrer det, der gjorde, at jeg gav middel.. Men det er kun sket en enkelt gang eller to.

Kommentér på:
Point?????

Annonce