{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

LYKKEN ER..... {{forumTopicSubject}}

Efter,en dags havearbejde,med en masse graven. Er det dejligt,at lige kunne sætte sig til comp. og kigge efter mail.
Der er lige kommet en mega regnbyge,så vi gik ind.
Meeennnn ssåååå,var der altså bare lige 5 hunde,som mente,at de skulle grave videre,og lige nu er der 20 beskidte poter,som er kommet,ind i fuld galop,og fatter da ikke,at jeg ikke bare,er ligeså glad,for atse dem,som de er for at se mig.I guder,hvor jeg elsker de 5 hundehoveder?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LYKKEN ER.....
  • #1   18. jun 2007 iiih det er skønt :o) Dejlige hundebasser...

• #2   18. jun 2007 Viv: Hvis bare mine kunne nøjes med at blive beskidte. Håndværkere i dag havde efterladt myrelokkedåser på gulvet i bryggerset (havde brækket skabet ned efter aftale) og dem ville hundene da lege med. Da jeg kun så labben med den i munden, men ikke vidste om de 3 andre også havde smagt på dem, så røg de akut til Dr. Dyr for at få brækmiddel. Der var kun gået 15 min. fra jeg opdagede det til vi var hos dyrlægen, så de har det fint nu.

Det kostede lige en lille tudse at have håndværkere i dag, ud over hvad de skulle have for en dags arbejde.

Hilsen Gitte

• #3   18. jun 2007 Ja,nu har de lige alle 5,været i badekarret,og så stod døren jo lige åben. Aldrig,har jeg sprunget så hurtig,for de glade 5,troede jo,at de er de fine,og ville løbe ud i haven igen.
    Jamen hvor dum,kan man da være ind imellem. Så nu vil vi megte gerne igen,have sol og varme.

• #4   18. jun 2007 Gitte-Ja nogle gange elsker vi med,MMEEEGGGEETT højrer,end andre dage.
    Men godt,at der ikke er sket dem noget(altså dine hunde).
    Jeg vidste ikke,at de var SÅ farlige de der dåser.
    Så godt,at du var hjemme og så det ske.For ellers pu-ha,kunne det være endt skidt.Ja,nogle gange skal man være hurtig på aftrækkeren,med de båtnak,øhhhhh,hundehoveder.

Kommentér på:
LYKKEN ER.....

Annonce