{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Stakkels Jazzy... {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer ved har lille Jazzy været lidt syg den sidste uges tid.. Hun var til dr dyr i tirdags og blev undersøgt for stort set alt. Der fandt vi ud af at hendes nyre,lever skjoldbrusskirtel m.m. var helt perfekt, men at hun havde fået en virus/bakterie infektion som havde sat sig i hendes lunger og derfor snottede hun ud af næsen... Vi fik pencillin med hjem og har givet hende hver dag siden. Her i morges da jeg vågnede havde den lille fis sneget sig op til mig under min dyne hvilket også er ganske hyggeligt... Mne desværre blev jeg meget forskrækket da jeg kunne se blodpletter over det hele.. Hun snottede blod ud af næsen.
Vi tog til dr dyr (vi skulle faktisk derop i forvejen da de skal afmaskes inden vores bornholmertur i overmorgen) med hende. Jazzy kom i narkose og har fået et kamera op i hendes lille snude samt fået taget røngte af snuden. Hun har med 99% sikkerhed svamp i snuden. Noget som rammer <i>utrolig</i> få hunde.... Typisk unghunde med lange snuder... Hmmm... Det paser jo egentlig meget godt på Jazz´er *S* Hun har fået taget biopsi og de prøver får vi svaret på i næste uge.
Nu ligger hun her i sin kurv og er helt væk, og lur mig om Joker ikke ligger ved siden af hendes kurv og passer på hende. Synes sgu at det er lidt barskt at hun faktisk er ret skidt, når man "bare troede at hun havde noget forkølelses halløj"... Passet og plejet bliver hun i hvertfald, det er hel sikkert.

MVH
June

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels Jazzy...
Kommentér på:
Stakkels Jazzy...

Annonce