{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Hundedækken til STORE hunderacer. {{forumTopicSubject}}

Halløj allesammen.

Håber der er nogle derude der kan hjælpe mig eller har lidt det samme "problem".
Jeg søger ganske enkelt et dækken (enten regn- eller varme-, gerne begge dele i et) til min bullmastiff. Jeg har set på en del både på nettet og i butikker og Zuco har også prøvet en del, men problemet er at hans hals har en meget stor omkreds ift. de dækkener producenterne laver til hunde med den højde og ryglængde - 68 cm. Fx. har mange andre slanke hunderacer i den højde en noget tyndere hals, og derfor er det ikke lykkedes mig at finde et dækken endnu, som zuco kan få hovedet igennem eller i det mindste ikke bliver kvalt i.
Ofte kan man jo ikke indstille omkredsen i halsen på dem. Han måler ca. 90 om brystet, 60-65 cm om halsen og er ca. 60-65 cm ned langs ryggen. Der skal jo gerne være plads til dobelthagerne, synes det er så synd, hvis de skal sidde i klemme oppe under hans kinder.

Derfor: Er der nogle af jer ejere til store hunde med dobbelthager ;O) der kan anbefale et specielt dækken, der kan holde til regn, blæst og kulde?

Mvh. Sonja og Zuco

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundedækken til STORE hunderacer.
Kommentér på:
Hundedækken til STORE hunderacer.

Annonce