{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Backontrack vinterdækken {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved om man kan rippe syningen op til hullet til halen på det almindelige vinterdækken ??
på samme måde som man kan med net dækkenet. Eller er der nogle af de andre bot dækkener der er bedre hvor dækkenet ikke ligger ned over halen ??
Milo har i forvejen hugo Vinter dækkenet. Men Jeg vil gerne have et bot dækken der dækker lidt mere under maven og lidt mere over albuen ligesom extreme warmer som Milo også har. Men der skal være plads til halen og det skal fra backontrack.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Backontrack vinterdækken
  • #1   14. nov 2019 Jeg mener jeg gjorde det ved det dækken min gamle hund havde, men må lige se i morgen (klippede vist haleklappen af). Desværre er det for lille til ham jeg har nu, så skal ud og købe nyt og lave det om også

• #2   14. nov 2019 Hvis du allerede har det, og er lidt fiks på fingrene, kan du sagtens sprætte det op. Og hvis du skal til at købe, så kig på Hugo-modellen, som ikke går med over halen. Hvilken størrelse skal du bruge? Jeg har et Hugo-vinterdækken, som jeg ikke bruger. Det er omkring 40-45 cm langt.

• #3   14. nov 2019 Tak for svar Karen Marie jeg er bare i tvivl om man kan rippe syningen op på Vinter dækkenet uden og ødelægge det, ligesom man kan på net dækkenet

• #4   14. nov 2019 Tak A
    Jeg har i forvejen et hugo dækken til Milo det en den mindste størrelse 38 så 40-45 er nok lidt for stort og jeg vil gerne have et der dækker lidt mere under maven og lidt mere ned over albuen hvor Milo har gigt. Vi bor på landet og på markerne herude er der en del pløret så jeg skal ofte vaske efter turene. Derfor skal jeg bruge et til.

• #5   14. nov 2019 A er det muligt at rippe syningen op uden og skulle i gang med symaskine bagefter på Vinter dækkenet. Det var super let på net dækkenet. Jeg mener også det var dig der gav mig det super gode råde, så Milo kunne bruge net dækkenet ??

• #6   14. nov 2019 A- Hvad er prisen på dit dækken?

• #7   14. nov 2019 Hundemor, jeg ved at en nede i klubben har gjort det med vinterdækkenet. Så prøv ad - det værste der kan ske, er at du skal betale en syerske for at fikse det smiley

Har du overvejet de der fleece halvhandsker til mennesker? Man må kunne få sådan én til at sidde op om albuen.

KJ, det er et str. L (46 cm), og det koster 100 kr smiley

• #8   14. nov 2019 Tak A. Det vil jeg prøve, kan evt også ringe til bot forhandleren, jeg er også i tvivl om størrelsen Milo er 36 cm i ryg længde og størrelserne hedder 34 og 37 og de er vist ret store i størrelsen. Det er selvfølgelig også en fordel for så dækker de mere af kroppen. Tak for forslaget om at bruge en handske men jeg tror jeg ikke kan få den til at sidde på ham. Jeg har ben varmere til Milo han er bare ikke så meget for at have dem på.

• #9   14. nov 2019 Jeg har målt Hugo-dækkenet, og det er 46 cm, som det er opgivet til. Men Bella har det almindelige vinterdækken i str. 70, og hun måler 80. Men vinterdækkenet virker kortere end regn-, fleece- og netdækken. Jeg kan lige prøve at holde dem op mod hinanden i morgen.

Men det må jo være cirka samme størrelse som hans netdækken, du skal have.

• #10   14. nov 2019 Ej øv var sikker på Diesels regndækken var 45.
    Det er kun en 40, så den bliver nok alt for stor. Blev lige så glad for vi mangler et vinterdækken, og Hugo er bare så fin.

• #11   14. nov 2019 Ok Milo's net dækken er 37 cm og lidt stort til ham men det dækker også fint over albuen.
    Tak for hjælpen smiley

profilbillede
  • #13   14. nov 2019 Lillemanden
    billedet er af net dækkenet. Problemet er netop at det alm Vinter dækken kun har hul til halen, Milo 's hale er oftest vandret så derfor vil jeg have rippet syningen op så der er plads til halen.

• #15   15. nov 2019 A Du må meget gerne lige skrive om vinterdækkenet er kortere end net dækkenet for så skal det være str. 37 Milo skal have. Tak smiley

• #16   21. nov 2019 Er der nogen der ved om syningen på fleece dækkenet kan rippes op til hullet ved halen og om det bliver statisk?? det synes jeg nogen gange fleece gør?? og har det samme virkning som det alm Vinter dækken ?? med infrarød varme? Det står det er godt til mindre hunde fordi det ikke er så tungt. Det lyder jo godt, jeg synes godt andre dækkener kan være lidt tunge for en lille hund med gigt.

profilbillede
  • #17   21. nov 2019 Jeg har målt alle Bellas dækkener op imod hinanden, og de har samme længde (og er alle samme størrelse).

Du kan klippe den trekant stof af, som laver en kile ved halen - altså helt bagerst på dækkenet. Når trekanten er væk, er det næste man støder på lynlåsen. Det kan give dig et billede af, hvordan dækkenet er konstrueret bagtil. Det gælder både fleece- og vinterdækken.

Både net- og fleece bliver statiske. Og det har samme virkning, som de andre.

• #18   21. nov 2019 Ok Tudsend tak for svaret A. Så tror jeg Jeg køber det alm vinter dækken. Han har 2 netdækkner og hugo Vinter dækkenet og extreme warmer. Håber vinterdækkenet dækker lidt mere ned over albuen end hugo modellen smiley

• #19   25. nov 2019 Så lige der så var et foret dækken er der nogen der ved om det er lige så godt som vinterdækkenet der står de er store i størrelsen. Så dækker det måske også mere over albuen. Vi køber 2 dækkener valget er imellem fleece dækkenet de fodret dækken eller vinter
    dækken. Så er det bare hvilke 2 der er bedst til Milo!!

profilbillede
  • #21   25. nov 2019 Lillemanden
    Vinter dækkenet er da det her smiley Jeg er ikke sikker på om den foret dækken er lige så varmt som vinterdækkenet?

profilbillede
  • #23   25. nov 2019 Det er da mærkeligt for beskrivelsen er også lidt forskellig det foret dækken skulle være stor i størrelsen ligesom net dækkenet er. Det står der intet om på Vinter dækkenet?
    ellers må jeg lige ringe og spørge.

• #24   25. nov 2019 De ligner også hinanden men det er da forvirrende at de kalder dem noget forskelligt og der er forskel på beskrivelsen

• #26   25. nov 2019 Tak Lillemanden smiley
    jeg har lige ringet til dem, først troede ekspedienten også det var 2 forskellige og det foret dækken ikke var så varmt som vinterdækkenet så hun spurgte sin kollega som havde mere styr på det og du har ret det er samme dækken smiley Så jeg har købt en vinterdækkenet og fleece dækkenet så nu er jeg helt vildt spændt. Glæder mig så mege til se om størrelsen passer ham smiley

• #29   25. nov 2019 Tak søde smiley Jeg skal poste billeder af modellen Milo i sine nye jakker smiley Fik lige besked om der går mindst en uge pga Black friday, Både Milo og Marley er vild med alt fra backontrack.

• #30   5. dec 2019 Så kom Milo's Vinter dækken og der er et fleece dækken på vej smiley
    Jeg har klippet de trekantede kile af og lidt af lynlåsen. Så nu er der plads til halen

profilbillede
  • #31   5. dec 2019 Endnu et af Milo i sin nye jakke

profilbillede
  • #32   5. dec 2019 Marley fik et netdækken og der er et vinterdækken på vej til ham.

profilbillede
  • #33   5. dec 2019 Jeg valgte størrelse 34 til Milo som normalt bruger 36 og 37 til Marley som bruger 45 fordi de er så store i størrelsen og de passer fint smiley

Kommentér på:
Backontrack vinterdækken

Annonce