666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Urolig lille hvalp... Urolig lille hvalp...

Ja, som der står i overskriften - Når chico møder hans bror Cuno begynder han at gø, hyle hvis ikk jeg lader ham snuse til ham...
Og det er HVER gang og KUN med Cuno... Forstår det ikke... Kan i hjælpe mig med at løse problemet? For synes det er ret belastend ei længden at de ikke kan være sammen?

Ikke af andre hunde, men som sagt, kun Cuno.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urolig lille hvalp...
  • #1   20. maj 2005 Det lyder som om han bare kalder fordi han vil snakke - leger de ikke sammen? Micho har også de mærkeligste kalde-lyde smiley

• #2   20. maj 2005 Nej, ikke fordi den vil lege...

For sidst de lege blev Chico bidt i underlæben, og det væltede ud med blod...
    Og de leger voldsomt HVER gang....

• #3   21. maj 2005 Jeg havde samme "problem" med lille murphy som jo os kun er 14 uger, når han skulle lege med vores venners amstaff som er 6 måneder. og det er os kun hende han leger vildt med!
    Jeg spurgte træneren til hvalpemotivaton og hun forklaret at det var meget normalt for hvalpe når de skal lege med større hvalpe,
    at der ligesom opstår en form for "hundekamp" da han vil prøve at forsvare sig for den "store" hund! (især hvis det er en stor hvalp)
    Vi kan os se, at når han leger med andre hunde ( i samme størelse) er det helt anderledes og meget mere fredligt!
    Det kunne være et bud!
    men hvor meget forskel er der mellem chico og cuno?

Kommentér på:
Urolig lille hvalp...

Annonce