{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

sådan noget TIS!! {{forumTopicSubject}}

har lige været nede med min super dejlige hund... vi gik og gik men den lille ville ikke tisse eller lave... det eneste hun villle det var hjem fordi det regnede... ja ok tænker jeg til sidst og opgiver og vi går hjem... vi kommer hjem og det førdt min elskede lille lorte hund gør er at hoppe op i sengen og sætter sig og pisser.... Ihh hvor jeg elsker min hund så meget lige nu!!!!!

undkyld skulle lige af med lidt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sådan noget TIS!!
  • #1   2. jul 2007 Jeg kører hjemmepleje- vil du ha nogle tisselagner??

  • Amy h
    Amy h Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #2   2. jul 2007 Phu ha slemme vovse..... Kan godt forstå din vrede, min hund gjorde også sådan noget et par gange da hun var hvalp.

  • #3   2. jul 2007 Hehe... er selv i ældre plejen så ellers tak :o)

  • #4   2. jul 2007 Amy H: nu er hun bare lige blevet et år så det burde altså ikke ske hun gør det også når vi leger så ligepludselig sætter hun sig også skide irriterende...

  • #5   2. jul 2007 Mine har lært at tisse på kommando *loool* super....De når dog også lige at klemme den sidste dråbe ud, før de står og skal have deres godbid

  • Amy h
    Amy h Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #6   2. jul 2007 Okay, der er næsten ik andet at gøre end hvis du kan tage hende i sekundet når hun gør det, og konsekvent sige a a og lave en høj lyd. Så hun får en dårlig oplevelse med det. Men det vil måske heller ik engang hjælpe. Ellers må du sørge for hun har tisset. Går du reglmessige gode ture og spiser hun reglmessigt?

Kommentér på:
sådan noget TIS!!

Annonce