{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brit premium eller royal canin?
  • #3   6. dec 2019 Er der ikke andre valgmuligheder? smiley

  • #4   6. dec 2019 Hvorfor står valget mellem de to?
    Hvad ønsker du at fodre hunden med? Kød, korn eller ris?


  • Diana P
    Diana P Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 3 Emner: 4 Svar: 10
    #5   6. dec 2019 Hun får eukanuba hun er 12 uger, men det var fordi hun var på skånekost fra hills i en uge og hun var vild med det og synes også det virke bedre kvalitet. Derfor tænkte jeg at der målle finde noget bedre som hun var ligeså vild med. Men da hills lidt dyrt så kigget jeg på royal og besluttede mig at tag i maxizoo, fik så at vide at Select Gold var bedre end både hills og royal, så jeg ende med at komme hjem med 8 kg. Men fandt så ud af at det var deres eget mærke så var nede og bytte den igen for så stoler jeg ikke helt på at det var det bedste. Så jeg tog i petwold og kom frem til brit premium skulle være godt pga. Kød mægten. Og så skulle hun heller ikke have så mange gram om dagen, 45 g. hvor det hun får nu skal hun have 150 g. men så meget spiser hun slet ikke. Men altså nu ville jeg gerne høre jer. Og hvis der er andre mærker der er bedre så kom med dem. Men ville helst ikke give mere end de der 300 kr. for 8 kg. Fik af vide i petwold at hvis hun har en ordentlig stamtavle (hun er en bichon havanais) osv. så var der ikke den store fare for at hun fik allergi over for korn og så var det okay at købe foder der ikke var korn fri. Hun er vores første hun så ved ikke så meget om det.

  • Diana P
    Diana P Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 3 Emner: 4 Svar: 10
    #6   6. dec 2019 Malene - ville selvfølgelig gerne fodre med det der er bedst for hende. smiley

  • #8   6. dec 2019 Mit bedste bud er Taste of the wild, Pacific. Mine maltesere elsker dette foder, og de trives rigtig godt på det. Men når det er sagt, så er det meget individuelt, hvad den enkelte hund trives på. smiley
    Hvorfor har du ikke oprettet smuksakken herinde?


  • #10   6. dec 2019 45 gram lyder af for lidt uanset mærke!

  • #11   7. dec 2019 En tommelfinger regel er at en voksen hund skal have ca 10 g tørfoder pr kg. Legemsvægt og en hvalp skal have ca. 20 g pr kg. Legemsvægt til vedligehold for voksne og at hvalpen skal vokse

  • Diana P
    Diana P Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 3 Emner: 4 Svar: 10
    #12   7. dec 2019 Men så passer det jo fint med 45 ca. Da hun vejer 2,5 kg.

  • #13   7. dec 2019 Du skal fodre ud fra forventet voksenvægt. Hvad vejer hendes mor?
    Det her er vejledningen fra Britt premium small junior.


    profilbillede
  • #15   9. dec 2019 Hvad der det bedste foder til en hund afhænger meget af hunden. Jeg fodre den ene af mine med helt almindelig Royal Canin Adult Medium. Han elsker det og han trives på det: Han er fin i pelsen, har ikke skæl, han har massere af energi og er nem at holde i fin form. Jeg kender andre hvis hunde ikke trivedes på samme foder. For andre har fx Olivers været tiptop; mine hunde blev matte i pelsene og fik skæl. Man må prøve sig lidt frem. En af mine gamle hunde fik Hills til meget aktive hunde næsten hele livet. Ja, det var lidt dyrt, men det var det han helst ville have og det han trivedes bedst på.

Kommentér på:
Brit premium eller royal canin?

Annonce