{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Indendørs aktivering i dette regnvejr! {{forumTopicSubject}}

Ja vejeret er jo helt vildt og det bliver ikke til de lange gåture idag, bare de hurtige smutture ned og ordne hva der skal ordnes.
Så hva gør i for at jeres hunde hygger sig indenfor??
Jeg smuttede lige forbi min skønne slagter hvor jeg får gratis ben og hentede 2 stks som basserne lige nu ligger og guffer for hårdt i;O)
Se evt de sidste billeder i mit fotoalbum af 2 basser der hygger med ben;O)
http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6588

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indendørs aktivering i dette regnvejr!
  • #1   5. jul 2007 jamen vi går da vores normale ture 3 gange dagligt om det regner eller sneer, men tordner og brager det er vi inde indtil det stildner eller holder helt op - vedr aktiveringen, hvis han ikke sover elker han sin bold og pivedyr eller også han nye aktiveringsbold med guffer i eller gemmeleg med guffer i ...

• #2   5. jul 2007 Vi har skam været både ud og gå og lege i dag (:
    Gået 4.5 km, og her sidst på eftermiddagen var vi så oppe på boldbanen, og lege en masse smiley
    det har ikke regnet her, men vi begge elsker at gå i regnvejr smiley det er ret hyggeligt.

• #3   5. jul 2007 Emma aktivere sig selv når vejret er dårligt........hun sover *G*
    Men ellers kommer hun da også på gåtur..........nu har hun vænnet sig til denne regntid og går gerne med ud..........det er værre når vi har haft sol og varme og der så pludselig kommer en regnvejrs dag........så lider hun bestemt ikke i stilhed ;o)

Men gratis ben fra slagteren lyder da super.........SÅ flink en slagter har vi ikke :o(

• #4   5. jul 2007 Helt ærligt, så akriver man ikke hunden inden døre, det gør man udenfor, så bare på med regntøjet, hunden har tøj på, så er det bare om at komme ud, og blive aktiveret, det har både du og din hund godt af.

• #5   5. jul 2007 istedet for de 3 "lange" ture, går vi 4 korte og hygger os indenfor med ben og putte i sofaen, det er super dejligt;O)
    Ja TOTAL luksus slagter er osse vildt glad for dem;O) Og som i kan se på billederne er de heller ikke nærige med dem;O)

• #6   5. jul 2007 Er enig med Babett (:

• #7   5. jul 2007 Ja ja Babett, det er jo let nok at sige, når ens hund ikke har noget imod regn.. Lidt svært at aktivere en hund, der render baglæns..

Kunne jeg forestille mig.. Nu er min hund heldigvis ellevild med regn og vand i al almindelighed.. Men det er jo så åbenbart ikke alle..

• #8   5. jul 2007 Babett hej hej med dig!! Igen ...

neeeeeeej ved du hvad denne tråd skal ikke blive en diskutionstråd, bare en lille hyggelig tråd og indendørs hygge med vovserne.

Håber dig og Babett hygger jer indendørs og undendørs ;O)

• #9   5. jul 2007 Mums .....lækre ben :o)
    Men sådanne ben får Emma ikke indendøre.........så er det ud i haven.

• #11   5. jul 2007 Ville ønske vi havde have;O)
    Jeg jeg kan love dig for at de KUN blir må deres tæppe eller i kurven;O)

• #12   5. jul 2007 Når det regner RIGTIG meget går vi tur og hopper i vandpytterne =D

Bagefter er det hjem og putte moar i bad og derefter er der dømt hygge med tæppe og cacao på sofaen og unden i fodenden =)

Vi kan godt lide regnvejr =)

Kommentér på:
Indendørs aktivering i dette regnvejr!

Annonce