{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Mit Møde med DKK...AD {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at skrive i Forummet da min veninde råde mig til at dele min oplevelse med jer alle. Alle hundeejer.

Jeg har hentet min hund i sverige, og havde undersøgt alt (troede jeg). Jeg har havde fået tilladelse fra Fødevarestyrrelsen til at indføre min lille 9 uger gammel hund. Jeg vil gerne udstille ham og er derfor nød til at forvandle min SKK stamtavle til en DKK stamtavle, imod betaling selvfølgelig..;o)

Jeg vælger at køre ud til DKK og møde dem da jeg ikke stoler på Post DK og ville IKKE risikere min stamtavle blev væk. Ude ved dkk møder jeg en MEGET udviden dame der står i receptionen og jeg prøver at forklare hende hvorfor jeg er der.

Nå men jeg møder Laila som står for alt det her. De tager mine papir ud bagved og kommer tilbage efter 10 min ca. Hun trækker mig til siden og forklare mig at min hund er ulovligt indført. JEG HAR IKKE SVENSK PAS!!!

Hmm...tænker jeg...fordi fødevarestyrrelsen bad ikke om et svensk pas.

Nå men jeg prøver at forklare hvor hun stopper mig og siger....Du ved godt at vi kan tage din hund når den er ulovligt indført. Jeg blev så hidsig og frustreret at jeg måtte sidde ned. Jeg kommer ind til Bente, kasseren, fordi mine penge vil de jo godt have. Hvor der bliver sagt...ja det her plejer vi jo ikke at gøre på den her måde, også med en muskelhund. Jeg har nu fået lov til at betale, for noget jeg ikke ved om min hund får......

Her sidder jeg...indebrændt, ked og trist...HVAD fanden får hende til at true mig på den måde...hvis jeg vidste der var noget galt...så ville jeg sgu da ikke blive medlem ved dem, have ham i dansk hunderegister og søge om en importsstambog....Hold nu kæft altså.....;o)

Ville lige dele min oplevelse med jer ALLE. Så kan nogen af jer måske forstå at vi der prøver at få et godt ry og prøver at gøre tingene korrekt for vores "power dogs", møder modstand gang på gang. Selv fra dem der repræsentere en del "power dogs"...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit Møde med DKK...AD
Kommentér på:
Mit Møde med DKK...AD

Annonce