1.265 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Løs Mastiff Løs Mastiff

I nærheden af min gade bor der en Mastiff.Den er tosset og kommer let ud af haven.Ejerne siger de ikke har råd til at lave hegn.Min hundehvalp på 12 kilo var så heldig at han kunne gemme sig under en bil,da den kom efter os,ellers var han død nu.Hvad gør jeg?Har ikke lyst til at melde folk;men det er jo et helt kvarter der bliver holdt gidsler og må gå nogen kæmpe omveje smiley smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs Mastiff
  • #1   24. dec 2019 Politi, jeg kan slet ikke se problemet?

• #2   24. dec 2019 Enkelt:
    Du tager en snak med ejeren omkring ansvar og hundelov og fortæller dem at har de ikke råd til hegn, så lukker de bare ikke hunden ud. Andre hunde lever fint med gåture i snor. Kan de ikke finde ud af at tae ansvar så ringer du til politeiet og fortæller hvordan og hvorledes - og beder om råd til hvad du skal gøre. I mange tilfælde vil politiet kontakte hundeejer for en snak - og det hjælper ofte.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #3   24. dec 2019 popcorn?

virker lidt malplaceret... men ja politi.

• #4   24. dec 2019 Altså, hvis du har talt med ejeren og vedkommende mener, at de ikke har råd til at lave et hegn og tilsyneladende ikke har tænkt sig at holde sig at holde hunden inde på anden vis, så synes jeg, du skal kontakte politiet.

At man ikke har råd er i min verden ikke en undskyldning for at lade en aggressiv hund løbe frit. Så må man sgu binde den eller lufte den i snor i haven.

• #7   25. dec 2019 Jeg tænker at ts tror dette er et "varmt" emne fordi hun ter af den ovrbevisning at en mastiff er en ulovlig hund.

Hun har skrevet til mig at hun da ikke bare kan kontakte politiet fordi en mastiff er ulovlig... Deraf popkorn vel smiley smiley smiley

Kommentér på:
Løs Mastiff

Annonce