{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Bedste bøger om hundetræning, psykologi og adfærd? {{forumTopicSubject}}

Hvilke bøger vil i anbefale om hundetræning, adfærd og psykologi?
Jeg er altid på udkig efter ny viden og personlig udvikling indenfor min viden om hunde. Og jeg har haft mest glæde af bøger på engelsk. Kan i anbefale nogle gode nogen fra Danmark?
Her er et par anbefalinger fra mig:
1. Karen Pryor: Reaching the animal mind
2. Alexandra Horowitz: Inside of a dog og Our dogs, ourselves.
3. Brian Hare & Vanessa Woods: The genius of dogs
4. Clive Wynne: Dog is love
5. Philipp Gruenig: The dobermann pinscher - History and development of the breed
6. Jay Horgan: Dobermanns
7. Alle bøger med Victoria Stilwell
8. John bradshaw: in defense of dogs
9: joseph Janish: Dogo Argentino: A complete guide
10. Alle bøger med Zak George
11. Ian Dunbar: Before and after getting your puppy - The positive approach to raising a happy, healthy, and well-behaved dog
12. Freddy Worm Christiansen: Hundes og ulves adfærd

Kommentarer på:  Bedste bøger om hundetræning, psykologi og adfærd?
  • #1   9. jan Jeg kan anbefale at være sammen med og arbejde hunde. Det lærer man en del af smiley

• #2   9. jan Vidste ikke at Zak George også havde bøger smiley
    Jeg kan godt lide den der nok de bruger i “hund&træning” en tyk bog om klikkertræning mm. Måske den bare hedder klikkertræning? Husker det ikke lige

• #3   9. jan Ch jamen, rigtig mange tak for den anbefaling, jeg håber at du også føler den smiley
    Buch Han har skrevet to, og jeg synes at de er rigtig gode smiley

• #4   9. jan "Vidste ikke at Zak George også havde bøger"

Jo da. Han har op til flere reoler med bl.a. krimier smiley

• #5   9. jan Jeg har været glad for Anders Hallgrens bøger om hunde og stress samt "forstår du din hund".

• #6   10. jan Jeg har de nogen af Irene jarnveds bøger og de fleste af Anders hallgrens bøger. Er stor fan af Anders hallgren.
    Irene jarnveds bøger har jeg " fra hvalp til hund" og " helhjertet hundetræning" og " hunden i hverdagen".

Af Anders hallgren har jeg " stress angst og aggression",
    " farvel til en ven ",
    " lykkelige lydige hunde",
    "forbyg social stress hos hunde ",
    "problem hunde eller hundeproblemer ",
    " alphasyndromet "

Jeg har læst en del andre bøger om hundeadfærd af andre forfatter feks jan fennels og det sidste nye skrig" hund og hvalp i harmoni " af Karina Rasmussen, men det røg over højre skulder egnede sig mere til småt brændbart i mine øjne.

• #7   10. jan Den Buch taler om hedder "Klik dig til succes" smiley
    Hvis der også må være flere på engelsk, så har Nicole Wilde har lavet nogle stykker, der alle er virkelig gode og nemme at gå til. (Help your fearfull dog og Don´t leave me)

Freddy Worm Christiansens "Hunde og ulves adfærd" kan man også sagtens lære noget af smiley

Og derudover får Krøllekræes anbefaling af Halgrens "Alfasyndromet" også en stjerne med herfra.Mener iøvrigt, at både Jan Fennel og Karina Rasmussen burde læse den smiley

• #8   10. jan Haha Isabelle, ja den var oplagt smiley tak for grinet smiley

Kommentér på:
Bedste bøger om hundetræning, psykologi og adfærd?

x