{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Hundejakke {{forumTopicSubject}}

Må vist erkende, at min Arrak jakke synger på sidste vers, så jeg kigger lidt på ny jakke. Egentlig ville jeg bare have en ny Arrak, har været glad for den jeg har, men den er jo ikke helt billig, og i den prisklasse er der jo andte muligheder også, så hvad har i, hvad kostede de og hvorfor kan den anbefales/ikke anbefales?

Har kigget lidt på den her fra pinewood https://www.specialbutikken.dk/pinewood-new-dog-sports-damejakke.aspx?options=2994647,597992&gclid=Cj0KCQiAjfvwBRCkARIsAIqSWlOICDOUYqzEbVsgNpmns-H5q5zre13EulZa7PG23kx4P-wYbHZYNAoaApm7EALw_wcB

Nogen erfaringer med den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundejakke
  • #1   15. jan 2020 Er det til hundetræning? Til ture har jeg for nyligt endelig fået taget mig sammen til at købe Fjälräven Anorak no.8 og jeg er VILDT glad for den smiley
    Den har mange lommer i min verden, men ikke ift den du linker til, så ved ikke om den ville være god til alle slags hundetræning:)


  • #2   15. jan 2020 Til træning, lufteture (hvor jeg jo også gerne slæber legetøj mm med) osv.

    Fjällräven laver meget godt tøj, men tror jeg vil mangle baglommen til lege-skrammel. Har ikke haft sådan rn før, men efter at have vænnet mig til den, tror jeg sgu ikke jeg kan undvære den.
    Til gengæld har jeg ikke nødvendigvis behov for helt så mange lommer foran - et par gode godbidslommer (og store nok til, at en bold også kan være der) og et sted til mobil og hundeposer, så har vi, hvad vi skal bruge.
    Og så skal den jo gerne være vind- og vandtæt.


  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #3   15. jan 2020 https://iq-dogsport.de/hundesportbekleidung/frauen/jacken/?c=13&o=2&p=1

    Denne er fuldstændigt genial og meget holdbar.


  • #4   15. jan 2020 Tak for det, den vil jeg kigge nærmere på, ser ikke tosset ud smiley

  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #5   15. jan 2020 Jeg har købt et par stykker fra https://goodboy.de/ og jeg er indtil videre godt tilfreds. Der er masser af lommer, og pasformen fungerer langt bedre for mig end Arrak. Min vinterjakke er på anden sæson og holder uden problemer et par sæsoner mere, så jeg synes, at kvaliteten er rigtigt fin til prisen.

  • #6   16. jan 2020 Jeg har købt en ordentlig vest med massere af lommer og plads til udstyr. Så kan jeg bruge min jakke til alt muligt og kun veksle med eller uden vest - som også kan bæres udenpå en t-shirt om sommeren

  • #7   16. jan 2020 Jeg har en rigtig god vest, men skal den passe udenover jakken er den næppe anvendelig uddn jakkem (så er den jo minimum 2 størrelser for stor).
    Synes ikke det lyder super praktisk, men har godt set flere i klubben bruge den løsning.


Kommentér på:
Hundejakke

Annonce