{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

At have været væk hjemmefra i flere dage {{forumTopicSubject}}

Hvordan reagerer jeres hunde når i ikke har været hjemme i flere dage?

Jeg har lige haft et "ferieophold", så havde ikke set mine dyr siden fredag aften.

Da hundene kom hjem fik jeg bare den normale velkomst som når jeg kommer hjem fra arbejde smiley

Det har dog været hårdt for hundene at blive passet et andet sted, for de har sovet siden de kom hjem i eftermiddags, kun afbrudt at en spisepause og en luftetur smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At have været væk hjemmefra i flere dage
  • #1   21. jan 2020 Jeg ved det ikke, for mine hunde bliver aldrig nogensinde passet.

  • #2   21. jan 2020 De reagere ligesom på alle andre tidspunkter. De bliver SÅ glade uanset om jeg har været væk i 5 minutter eller i 5 dage smiley De kan godt blive lidt mere klæbende de første par dage, fordi de ikke vil have at jeg forsvinder igen, men ikke noget der ikke er til at leve med. Rosa render mig altid i hælende i forvejen, så det gør ikke den store forskel at de er lidt mere opmærksomme smiley

  • #3   21. jan 2020 Vores hunde reagere ens uanset om vi så har været væk i 2 minutter eller flere dage, total vilde og glade smiley



  • #4   21. jan 2020 Det er længe siden Tucker har været passet så længe smiley

    I sommer havde han en enkelt overnatning hos min mor og hendes mand. Da jeg kom efter ham, kunne han slet ikke være i sig selv - han skulle op til mig, så skulle han ned og så hoppe op af mig, alt sammen imens han gøede og peb og slikkede smiley
    Resten af dagen inden vi kørte hjem, holdt han sig ganske tæt på mig.


  • #5   22. jan 2020 af og til tag min mor og far på samsø. og vi passene hundene (Puk og Sif.) men kan os være min storebror som passer. dem. men hver gang min mor tag den røde kuffert ned til døren så bliver Puk tøse sur og bliver sidderne i kurven og vender ryggen til, hun kan godt mærke det men efter et par timer så hun fint igen smiley

  • #6   22. jan 2020 Hvis vi har været væk over flere dage, så kan man godt mærke, at de bliver ekstra glade. Bertas hale logrer ekstra meget og hun vil give ekstra mange kys, Elvis kan slet ikke være i sig selv og drøner rundt, hopper op i ens hoved og piver/snakker. Han er altid meget glad, når vi kommer hjem til ham, men det her får så lige et ekstra gear

  • #7   22. jan 2020 Vores hunde bliver ikke passet.
    Men det er ret sjældent at de er alene hjemme med min mand - når de så er det og jeg kommer hjem, så er modtagelsen ret så hjertelig smiley


  • #8   22. jan 2020 Nicki går helt amok og snakker og snakker, hopper og danser. Easy er meget glad, men han er nu altid helt vildt glad og oppe og køre, uanset om vi har været væk i 10 minutter eller en uge smiley

    Vi prøver at komme afsted på 1 uges sommerferie hvert år, og der bliver hundene passet af svigerforældrene smiley Ud over det, passes de sjældent, men det hænder ind i mellem, hvis vi skal noget en hel dag og jeg ikke synes de skal være alene så længe. Der er Nicki glad, men ikke fuldstændig oppe og køre, som når vi har været væk i flere dage smiley


  • #9   22. jan 2020 Mine hunde velkomst af mig afhænger af tidspunktet jeg kommer hjem på. Hvis jeg kommer hjem om formiddagen, så bliver jeg totalt ignoreret smiley

    Det er sjældent at jeg har andre til at passe mine hunde, og tror det er første gang de har overnattet hos andre. De har haft det godt, for savnet mig havde de ikke gjort ??


  • #10   22. jan 2020 Sam er meget knyttet til mig, så jeg får den helt store hilsetur hver dag, om han så har været alene hjemme i 30 min eller 9 timer gør ingen forskel, han bliver pisse glad, det er med rigtig meget brummen på, hoppen, rigtig glad i låget smiley
    Men jeg tænker det er meget normalt, det er mig der bruger alt tiden med ham.
    Det samme sker selvom min søster er hjemme og passer ham eller kæresten er hjemme, eller hvis vi er ude og handle og min kæreste venter med ham udenfor butikken.

    Jeg har kun været væk fra ham 2 dage, hilseri samme vilde scenarie som altid smiley


  • #11   22. jan 2020 Hvis jeg tager på weekend hos min mor uden hunde, så får jeg en meget overvældende velkomst, når jeg kommer hjem - mere end hvis jeg bare kommer hjem fra arbejde. Især Viktor kan slet ikke være i sin pels, hvis jeg ikke er hjemme om natten. Han løber ud til døren, hver gang han hører elevatoren, for nu kommer min madmor da hjem...

  • #12   22. jan 2020 Coco reagerer nogenlunde som når jeg har været på arbejde en hel dag, dog vil jeg sige, at hvis hun reagerede vildere end det, ville lejligheden nok falde fra hinanden, det kan næsten ikke blive vildere i forvejen smiley

    Hun sover også tungere når hun lige kommer hjem, jeg tror det er tryghed mere end fordi hun har haft en hård tur væk.


Kommentér på:
At have været væk hjemmefra i flere dage

Annonce