{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

A-S
A-S
Online Tilmeldt:
28. jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 4.827

Reverse sneezinganfald {{forumTopicSubject}}

Kan hunden få et reverse sneezing anfald af at få jord i næsen??

Jeg spørger fordi Coco stod ude på engen og gravede og gravede og gravede og hyggede sig VOLDSOMT med det smiley Jeg stod og gloede mobil, da jeg helt ærligt ikke helt deler hende entusiasme omkring jordhuller.
Pludselig står hun ved et kæmpe hul hun har lavet og laver reverse sneezing lyde, og hun kan ikke rigtig holde op igen.. Jeg tager hende op og hun falder helt til ro i mine arme, og så stopper det. Jeg tænker der er gravet nok, og vi trisser hjemad.
Nu her herhjemme vil hun ikke spise sin frosne vådfoder og ligger bare underbordet og har lidt "mini-anfald"..
Skal jeg skylle hendes næse?? Hun har jo nok fået jord op i den tænker jeg..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reverse sneezinganfald
  • #1   26. feb 2020 Bobo fik det nogle gange og jeg plejede bare at holde ham for næsen. Så gik det over. Så det ville jeg nok prøve først.

  • #2   26. feb 2020 Jeg tror hun gør det fordi hendes næse er stoppet, så det virker ret sært at det skulle hjælpe at holde for næsen..? Det hun har i næsen skal vel nyses/snydes ud, tænker jeg.

  • #3   26. feb 2020 Måske. Jeg lagde bare mærke til, at Bobo altid fik det, når jorden var kold og han snuste meget - f.eks. i forbindelse med fodersøg. Så jeg tænkte, at det måske havde noget med det at gøre, når det nu sneede i går. Men nej, det er ikke sikkert det vil virke smiley

  • #4   26. feb 2020 Det er vidst gået væk nu anyways. Hun sover stille og roligt nu smiley

    Det er ikke noget hun lider af, hun er 7 år gammel og har ikke haft det før, så tænker ikke det er som med hunde der lider af det, at de har slapt ganesegl.


  • #5   26. feb 2020 Jeg tænker det har været pga hendes ivrighed. Vores Mailo har haft det siden vi fik ham, og det er især hvis han har været helt oppe at ringe han får det, eller hvis han har spist for meget/for hurtigt.

    Her hjælper det ikke at holde for næse og alle andre tricks. Synes dog det hurtigere stopper når vi nusser ham stille og roligt og taler med meget blid stemme, men det er jo nok netop fordi han så slapper total af.


  • #6   26. feb 2020 Sally gør det en sjælden gang i mellem. Har ikke lige bidt mærke i hvad årsagen var, men tænker at det er noget der sidder i vejen, gren, jord etc smiley

  • #7   26. feb 2020 Jeg tænker det ikke er reverse sneezing, men simpelthen fordi næsen er irriteret af jord osv fra snusen i jordhulet. Jeg ville give det tid og se om ikke det ryger ud med snot osv i løbet af dagen i morgen.

  • #8   26. feb 2020 Mine Boston får det når de får vand i næsen, kan være hun har fået lidt jord i næsen og måske hun fået en lille forkølelse så hendes blødegange kan være lidt hævet, så har de nemmer ved de anfald.

  • #9   26. feb 2020 Tak for beroligende ord smiley
    Hun har ikke lavet lyde i et par timer nu, så vi er helt rolige igen. Tænker det må være kommet ud igen, som I siger:)


Kommentér på:
Reverse sneezinganfald

Annonce