{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
991 visninger | Oprettet:

Heltehunden Terkel {{forumTopicSubject}}

Min hund Terkel er en helt. Jeg har altid haft fornemmelsen af at han var helt speciel, men nu ved jeg det.

Han har reddet et liv.

Min veninde og hendes mand var her og hun blev dårlig.
Hun troede selv det bare var stress eller et angstanfald.

Men jeg insisterede på at vi skulle ringe til vagtlægen for Terkel var helt åndssvag.

Hun sad hen over toilettet og forsøgte at kaste op, og han hoppede rundt om hende og peb og små knurrede samtidigt med at han blev ved med at buse sin snude ind i hendes venstre bryst.

Jeg måtte tage ham i nakkeskindet og slæbe ham væk, og han markerede efter mig og blev rigtigt vred.

Da min veninde rejste sig "dejsede" hun nærmest omkuld og blev ligbleg. Hun svedte koldsved, blev ukontaktbar og gispede og tog sig til brystet. Vi havde vagtlægen i røret fordi Terkels reaktion fik mig til at ringe selv om hun ikke ville have det.

Og heldigvis for det. Han sendte en ambulance og de kørte hende til Odense i en vældig fart og hun kom under kniven.

Hun havde en massiv blodprop i hjertet!!!
Lægen sagde at havde vi ikke ringet da vi gjorde så havde hun ikke været her i dag.

Min veninde har fået indsat pacemaker da 1/4 del af hendes hjerte er så beskadiget af proppen at det ikke kan holde hendes blodtryk højt nok uden hjælp.

Så min hund er en helt.

Han har fået masser af klap og kys, og et ekstra stort ben. smiley smiley

Her er han med sin lille yndlingveninde som han altid har været meget beskyttende overfor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heltehunden Terkel
Kommentér på:
Heltehunden Terkel

Annonce