{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Racer med dårligt ry {{forumTopicSubject}}

For et par dage siden læste jeg en tråd her på hundegalleriet, som linkede til et klip, på tv2 øst, eller hvad det nu hed, hvor der var et indslag om muskelhunde, og racernes dårlige ry.

Jeg bed mærke i, at manden i indslaget nævnte at der kun blev avlet på hunde som består mentaltesten, og han mente derfor at han og andre avlere som var medlemmer af dkk, ikke bidrog til muskelhundenes dårlige ry.

Efter jeg har set det indslag har jeg gået og tænkt på det med den mentaltest - det er da fint nok, at de kun avler på hunde som består mentaltesten osv, men hvad sker der så med de hunde som ikke består mentaltesten?

og dem der ikke består mentaltesten har vel 2 forældre som HAR bestået mentaltesten, for ellers var der vel ikke blevet avlet på forældrene??

Men det må jo så betyde at 2 forældrehunde som har bestået mentaltesten alligevel kan få hvalpe som ikke kan bestå mentaltesten??

Disse hunde som ikke kan bestå mentaltesten er vel også med til at give racerne et dårligt ry??

Dette er altså IKKE et angreb på muskelhunde eller andre racer - det er bare nogle spørgsmål som har cirklet rundt i mit hoved siden jeg så det indslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Racer med dårligt ry
Kommentér på:
Racer med dårligt ry

Annonce