Gode tygge-ting, som hunden må være alene med {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har lidt et problem ift, at Luna splitter sovesofaen ad mens jeg er væk. (Da jeg bor småt kan jeg desværre ikke lukke hende ind i et andet rum.)
Når jeg er her kan hun som regel godt overtales til at tygge i et tygge - eller kødben i stedet, men har fået at vide, at hun ikke må være alene med dem. Hun er ofte rimelig ligeglad med en fyldt KONG, og har også et reb og bamser. Er der noget I kan anbefale?
Hun er kun 7 mdr, så jeg er ikke overrasket over problemet, men ville gerne have, hun kunne have noget til rådighed, som hun faktisk har lyst til at gnaske i - som er tilladt, vel at mærke
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 56 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.729
nov 2019
Følger: 13 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 33
Tyggeben bider hun stykker af og æder hvis hun kan komme til det, så medmindre man kan få nogle hvor det er virkelig svært at gøre, skal hun nok stadig ikke være alene med dem
nov 2019
nov 2019
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 2.363
Køb lidt størere ting som hunden ikke kan sluge.
nov 2019
Er bare lidt på bar bund, fordi der nogle gange sælges ting som egentlig frarådes, f.eks. har min dyrehandler lamseben, der så vidt jeg ved kan splintre? Så jeg er lidt i tvivl om, hvad der egentlig er sikkert. Er der f.eks. Knogler i andehalse? Hahah, måske lyder jeg helt fjollet
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.466
Vi brugte et frossent marvben med lidt leverpostej i...et han ikke kunne få kæben igennem. I dag ville jeg nok bare bruge en Kong af en en art
Vi brugte det ikke, men har læst om flere, der har gavn af at gemme godbidder/foder i pappet fra toilet/køkkenruller og krøllede aviser. Buk evt enderne på rullerne, så der skal arbejdes lidt for at få dem ud. Du kan evt gemme det hele i en papæsken, der også skal “brudes” ind i
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 2.363
Gode tygge-ting, som hunden må være alene med