Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knude ved navlen?
  • #2   21. apr 2020 Den er ikke stor. Ca en ært størrelse

profilbillede
  • #3   21. apr 2020 Ved ikke om man kan se det ordentligt.

profilbillede
  • #4   21. apr 2020 Har hun altid haft den?

• #5   21. apr 2020 Jeg husker ikke at hendes navle har været en rund knude som dette. Man har altid kunne mærke arvævet. Synes den er vokset? / blevet rundere

• #6   21. apr 2020 Hmm, hvis den altid havde været sådan så kunne det nemlig blot have været en udadvendt navle - ikke at forveksle med navlebrok smiley det er ihvertfald helt uskadeligt og det ligner sådan en.
    Min egen tæve har en udadvendt navle men den har ikke ændret sig siden hun var 5 uger gammel.

Men hvis det er “nyt” så ville jeg lige holde lidt øje med det og så blot spørge dyrlægen næste gang du alligevel skal derind smiley

• #7   21. apr 2020 Men det ligner til forveksling min tæves navle smiley Hendes navle er også helt hård og rund smiley

Og selv hvis det viser sig og være en navlebrok så er den så lille at det aldrig bør blive et problem smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #8   21. apr 2020 Det ligner et lille navlebrok.
    Næste gang hun alligevel er ved dyrlægen kan du få dyrlægen til at mærke om den er lukket, så er der ingen problem. Hvis det er brok som vokser kan det gøre ondt på dem og så skal det skubbes op og opereres smiley

Kommentér på:
Knude ved navlen?

Annonce