Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sund Premium
  • #1   22. apr 2020 Jeg køber som regel en sæk når jeg er der, Sam har prøvet den kornfrie med laks, og den med kylling, samt "aktiv premium" med korn, han fungere på dem alle.
    Min søster og jeg er fast stamkunde der, da hun også har hest, samt vi kender en af medarbejderne privat, så det giver os gode rabatter, så til den pris synes jeg det er et fint foder, jeg køber også deres andet mærke islegrim smiley

• #2   22. apr 2020 Er det ikke discount?

• #3   22. apr 2020 Tjo, det kan man sikkert godt kalde det. Men derfor vil jeg alligevel gerne vide hvilke erfaringer folk har med det smiley

• #4   22. apr 2020 Foderet er lavet på “forarbejdet animalsk protein” det betyder groft sagt at det er lavet af affald, fx hønsefjer, ben, koskind m.m smiley derfor er det temmelig billigt.
    Jeg har aldrig prøvet det, men der skal nok være en del hunde som vil kunne fungerer på det;)

• #5   22. apr 2020 Har ingen erfaring smiley

• #6   22. apr 2020 Bodil, det er jeg klar over, men igen var det ikke mit spørgsmål. Jeg vil vide om det fungerer for de fleste hunde eller ej, da jeg skal tage stilling til om jeg skal bruge den pose jeg har stående eller helt kassere. Derfor har jeg brug for at høre praktiske erfaringer med foderet smiley

• #7   22. apr 2020 Altså når du har posen stående - ville jeg da bare prøve mig frem. Hvis hunden ikke har allergi - kan det jo aldrig gå helt galt at prøve sig frem. smiley
    Det er ikke et foder jeg ville købe umiddelbart.

• #8   22. apr 2020 "Discount" heldigt prisen er derefter. Jeg giver 800 kr for 8 kg som også bare har fjer som animalsk protein haha.

Jeg syntes da bare du skal prøve det ! Tænker da det er et ganske udemærket foder, for de fleste smiley

• #9   26. apr 2020 Jeg har brugt hvalpefoderet og bruger nu det til voksne hunde.

Igen klager herfra, både min og min kusines hund fungere super godt på det. her har vi fin pels, og afføring er meget minimalt, Energiniveauet er lige som det skal være hos min tossede BC, jeg bruger fiske varianten og min kusine bruger den til aktive hunde

Kommentér på:
Sund Premium

Annonce