{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

mette b
mette b
Tilmeldt:
8. feb 2010
Følger: 3 Emner: 36 Svar: 137

Hundetegn {{forumTopicSubject}}

Hunden har mistet sit hundetegn IGEN.
Syntes vi har prøvet mange forskellige, og de holder bare ikke ret længe. Enten knækker selve skiltet eller også ringen det sidder fast med.

Er det kun vores hund der har det problem? og hvordan får andre det til at holde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetegn
  • #1   22. apr 2020 Ved at skiltet sidder i halsbåndet.. Og hundene sjældent har halsbånd på smiley
    Ej, spøg til side. Jeg køber små runde tags af hård plast, og de holder virkelig længe. Derudover er de lydløse, hvilket er vigtigt for mig. Hverken hunde eller vi mennesker skal have den der klirrende lyd om os hele tiden.


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #2   23. apr 2020 Til store hunde - brug en rigtig nøglering

    Til små hunde - sæt to små ringe i

    Tror aldrig jeg har mistet et skilt efter jeg har brugt denne metode smiley


  • #3   23. apr 2020 Nones har et i en lidt mindre nøglering og så har jeg sat en lille strips igennem, så den både lydløs og sidder fast hehe. Den er lige løs nok til at den kan vendes, så folk kan læse nummer ovs.

  • mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 3 Emner: 36 Svar: 137
    #5   23. apr 2020 Tak for jeres input, der er da lidt at afprøve.
    Hunden går med halsbånd hele tiden, da han er med ud og ind mange gange i løbet af dagen.
    Har set dem der sættes på langs af halsbåndet, men han går med rundsyet læder, så det bliver nok lidt svært.
    Jeg drømmer om at finde et sted der kan lave et læder med halvkvæl, hvor hundetegnet er syet ind i. Det må da være den optimale løsning.



  • #6   23. apr 2020 Jeg sætter mine fast med strips, har flere skilte der 5 år gamle

  • #8   23. apr 2020 Det er nu din egen forsikring der skal dække bulen i bilen Holly.

  • #12   23. apr 2020 Så har du været heldig Holly.

    Kender til 9 tilfælde hvor det var billistens egen forsikring der skulle dække.


  • #14   23. apr 2020 Billister har objektivt ansvar (ligesom hunde), og i de tilfælde jeg kender til, har billistens egen forsikring skullet dække skaderne på bil.



  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #21   23. apr 2020 Mine hundeskilte har aldrig været helt lovlige, jeg har kun adressen og tlf. nr på.

    Jeg har aldrig i mine mere end 35 år som hunde ejer - sat min hunds / eller mit navn på skiltet.


  • #23   24. apr 2020 Malene: er vild med den lydløse ide - hvad hjemmeside er det? Tror jeg vil bestille et par stykker til pigerne herhjemme

Kommentér på:
Hundetegn

Annonce