613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

min hvalp knurre og gøer a mig min hvalp knurre og gøer a mig

hej kæresten og jeg har fået emma på 8 uger.. vi har haft hende i 4 dage nu uden søvn hehe... her idag sad vi i sofaen hvor hun snapper efter mig og jeg så siger nej emma det må du ik... så knurred hun og gøer a mig hva kan jeg dog gøre???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hvalp knurre og gøer a mig
  • #1   20. jul 2007 Du respekterer hende og går straks igang med tillidsøvelser.

Hun er stadig langt fra faldet til,og det er nu, hun skal lære at stole på jer.

• #2   20. jul 2007 dårlig opførsel skal ignoreres, så hver gang hun knurrer eller snapper efter dig vender du dig om eller går fra hende. De skal ske i samme øjeblik, så hun ved at hendes opførsel er uønsket;O)
    Bort set fra det tillykke, ingen panik, det skal nok gå;O)

• #3   20. jul 2007 Du skal ikke sige neeej emme det må du ikke, for det forstår du ikke, du skal fast sige NEJ, eller AH, eller AH AH alt efter hvad der virker bedst på hende.. Du skal vise hende det er DIG og ikke hende der er lederen

• #5   20. jul 2007 oka mange tak for de mange ideer.... er det andre måder med tillidsøvelser?? for nej virker ik hun skide ligeglad hehe og i nat sku hun sove i stuen for 1 gang jeg sov på sofaen ved siden a hende og alligvel gik hun hen til døren mod soveværelset og hylede i tre min... er det hyleri og piveri hun kommer med noget jeg ska lade som ingenting overfor??

• #6   20. jul 2007 Du er sikker på hun ikke skulle tisse?

• #7   20. jul 2007 nej eller føj det kommer and på hvad man bruger, og så ville jeg ikke lade den komme op i sofaen. den skal lærer fra den alder hvor den høre til. min am bull dog er ikke i sove værelset eller i sofen. vi sider på gulvet sammen med hende.

Kommentér på:
min hvalp knurre og gøer a mig

Annonce