{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.602 visninger | Oprettet:

Diana C
Diana C
Tilmeldt:
21. sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Hvordan bruger i Adaptil defuser? sensitiv hund . {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en sensitive stor hvalp, nu 7,5 mdr (race,doodle).
Vi har trænet, arbejdet osv, ogå med støtte af adaptil halsbånd, og tabl. Aptus relax, just in case. jeg syntes at halsbåndet junior har hjulpet.
Vi fik hende da hun var en 12 ugers understimuleret hvalp, på alle områder.
Det er gået over alt forventning, det skal nævnes at det har været vores projekt med denne dejlige hvalp og vi vidste hvad vi gik ind til. smiley
Nu vil jeg erstatte halsbåndet til defuseren, i stikkontakten. Nogen der har erfaring med den?
Jeg vil kun bruge den om natte og når hun er alene, SKAL den stå tændt 24/7 for at have en virkning?
da syntes jeg holdbarheden må være kort, og er det en skrøne at stikket også skal udskiftes, altså defuseren? smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan bruger i Adaptil defuser? sensitiv hund .
  • #1   5. jun 2020 Du skifter væsken. den er tændt 24 7 og virker ca en måned før dem er tom.



  • #2   5. jun 2020 Alternativt kan du jo bruge spray og komme det på hundens tæppe eller hvad den nu har at ligge på/med om natten og når den er alene.

    Det gjorde jeg selv da min var hvalp og virkede rigtig godt smiley


  • #3   7. jun 2020 Jeg har defuseren tændt hele døgnet, rummet må ikke være for stort og så længe der er væske virker den, der går et par dage før effekten kan ses smiley jeg bruger den i pensionen når der er nervøse hunde og op til nytår og syntes faktisk det giver en rigtig god effekt, spray virker ikke ret længe, så snart det du sprayer på er tørt er effekt stort set væk, så er det længerevarende problemer dur det ikke;) hvis defuseren ikke er tændt hele tiden når effekten ikke at være høj nok, dvs det dur ikke kun at tænde den til aften, rummet skal fyldes det bliver det ikke på nogle få timer smiley

  • Diana C
    Diana C Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
    #4   8. jun 2020 Så vi kan konkludere at den virker kun 1 måned, jeg ville forlænge levetiden ved kun at tænde når dørene er lukket og hunden er alene, samt om natten, om dagen er der både stue og have dør åbent . Tak for input alle sammen smiley

Kommentér på:
Hvordan bruger i Adaptil defuser? sensitiv hund .

Annonce