290 visninger
|
Oprettet:
Vestsjælland.........!! {{forumTopicSubject}}
Halløj...
Dario er begyndt at blive lidt ensom i de dybe dale af Slagelse, da mange af mine venner ikke har hund mere... Så han søger en legekammerat eller flere, til leg om aftenen i hverdagene, evt ved stranden hvis vejret er til det... Noget friske hunde på linjen`??
Ps. Hører gerne fra Ambull ejere i hele Vestsjælland eller fra Amager/Nørrebronx, da jeg også tit befinder mig der...
jun 2006
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 172
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 75
jun 2006
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 172
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 75
dec 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 351
Med den/de racer vi har valgt må vi blot tage vores forholdsregler og hvis der skulle opstå problemer kan du forvisse dig om at det er dig og din hund som får skylden.
Jeg kan udemærket forstå min hund siger fra overfor fx. foxterriers som render i hovedet på ham og begynder at knurre og puste sig op. Kønsmodne hanhunde vil da ikke bare lige sådan krybe sammen - slet ikke sådan hunde som vores for det er de ikke avlet til og den frygtløshed er en stor del af deres psyke.
Vil også kun gå ture med hunde, som jeg enten ser an først eller kender den dag i dag, da jeg førhen hvor jeg gik i hundeskove rent faktisk mødte adskillige hunde som "spillede op" og ikke opførte sig ordentligt overfor de andre hunde, uden at ejeren gjorde det fjerneste ved det.
Dario er blevet rigtig flot og håber det går godt med ham:)
Vestsjælland.........!!