{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Vestsjælland.........!! {{forumTopicSubject}}

Halløj...

Dario er begyndt at blive lidt ensom i de dybe dale af Slagelse, da mange af mine venner ikke har hund mere... Så han søger en legekammerat eller flere, til leg om aftenen i hverdagene, evt ved stranden hvis vejret er til det... Noget friske hunde på linjen`??

Ps. Hører gerne fra Ambull ejere i hele Vestsjælland eller fra Amager/Nørrebronx, da jeg også tit befinder mig der...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vestsjælland.........!!
  • #1   23. jul 2007 Vi er næsten stoppet med at gå i hundeskov o.lign. derfor vi søger nogle faste... Hundeskoven har lidt mistet deres koncept, og hundene angriber tit Dario pga hans størrelse og den måde han fremtræder på - det syns jeg bare ikke om når han er så kærlig en hund, og kun kommer for at lege... Nogle mennesker har virkelig nogle underlige hunde, og nogle gange ville jeg sgu næsten ønske at Dario ikke havde sådan et stort hjerte, og gav nogle af de møghunde en lærerstreg... Har jeg ret, eller hvad mener du?

• #2   23. jul 2007 hey hey vi flytter snart til slagelse såå vi kan evt finde på noget når vi er flyttet, er der nogen gode steder man kan lege?

• #3   23. jul 2007 Ork ja!! Der er masser af steder... Bare overlad det til mig, jeg har en kammerat der har en lidt "reserveret" hund, så vi har gennemsøgt Slagelse for gode steder.... Hvornår kommer i Slagelse? Og hvor gammel er ham der?

• #4   23. jul 2007 vi kommer midt i august eller deromkring.. oscar er 3 år, men vi har også en lille dame hvis det er beder, og hun er også noget mindre...

• #5   11. sep 2007 Kan udemærket forstå du holder dig fra hundeskove, da man ikke ved hvilke hunde din hund møder og det er ikke alle som forstår at læse deres hunds signaler og det vil være ærgerligt at din hund skulle få sig nogle dårlige oplevelser pga kedelige episoder.
    Med den/de racer vi har valgt må vi blot tage vores forholdsregler og hvis der skulle opstå problemer kan du forvisse dig om at det er dig og din hund som får skylden.
    Jeg kan udemærket forstå min hund siger fra overfor fx. foxterriers som render i hovedet på ham og begynder at knurre og puste sig op. Kønsmodne hanhunde vil da ikke bare lige sådan krybe sammen - slet ikke sådan hunde som vores for det er de ikke avlet til og den frygtløshed er en stor del af deres psyke.
    Vil også kun gå ture med hunde, som jeg enten ser an først eller kender den dag i dag, da jeg førhen hvor jeg gik i hundeskove rent faktisk mødte adskillige hunde som "spillede op" og ikke opførte sig ordentligt overfor de andre hunde, uden at ejeren gjorde det fjerneste ved det.

Dario er blevet rigtig flot og håber det går godt med ham:)

Kommentér på:
Vestsjælland.........!!

Annonce