711 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
hvepsestik hvepsestik
hjælp hjælp...ville lige lufte hundene. Så begyndte de at te sig vildt mærkeligt...snurre rundt og hvad ved jeg.
De er blevet stukket af hvepse...det er en lille halv times tid siden. De reagerede ved at være noget forvirrede og fare rundt, bide og slikke sig.
Nu er de faldet lidt til ro, men halerne hænger stadig. Jeg kan ikkeumiddelbart se noget i dere mund, og de har da også lige spist et par stykker pølse.
Hvad skal jeg være obs på?
Kan man købe kløstillende salve til dem?
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.369
Hvis de får mange stik, kan det være farligt, selvom det ikke er i munden de er blevet stukket.
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 124
Deres vejrtrækning er okay.
Ikke hurtig og stakåndet.
jun 2007
feb 2006
God bedring til jer....
jun 2007
De virker som om, de falder til ro nu.
Har dyrlæge adresse og nummer parat, hvis der skulle opstå noget
JEG HADER DEN SLAGS.
Jeg bliver så bange!!
jun 2007
feb 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.783
Puha der var jeg også ved at gå ud af mit gode skind.
Godt at høre at de er ok igen
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Næste gang så put eddike på så hurtigt som muligt. Eddike neutralisere giften med det samme.
Jeg fik rådet da vores datter på 6 mdr blev "angrebet" af en flok bier i Skotland. Gudske lov lige ved døren til lægeteltet.
De tog det nu stille og roligt og hældte eddike på. Hun stoppede med det samme med at skrige, og hævede overhovedet ikke op. Fik kun en lille rød plet hun ikke reagerede på.
Har senere prøvet det på mine hunde med samme succes undtagen Kira der var allergisk. Men hun reagerede med det samme ved at svulme op, så det var bare afsted.
Igen: Håber de er helt ok igen.
jun 2007
De er okay igen, de fik lovet lidt inde hos mig i sengen, jeg sov også, men noget uroligt, kiggede lige hver gang, degjorde så meget som en bevægelse. Jeg er pyldret, enormt,men jeg kan ikke styre det altså...hysteri, muligt, men sådan er jeg altså bare.
Tak til jer alle for jeres svar. Jeg vil holde ekstra øje de næste mange timer.......hvis noget skulle vise sig, men tror og håber det ikke.
Den med eddikken vil jeg skrive mig bag øret til en anden god gang.
jun 2007
hvepsestik