Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasningsmuligheder
  • #1   20. jun 2020 Der er en side hvor man kan finde private passer, hvis man tør det. Ellers vil jeg vælge en pension der ikke er for stor.

• #2   20. jun 2020 Har du undersøgt om man ikke kan have hund med for en merpris?

• #4   20. jun 2020 Næl havde da ikke overvejet at kigge om hunde er tilladt faktisk xD kunne være man skulle det smiley

• #5   20. jun 2020 På det her tidspunkt er det desværre nok heller ikke så nemt at finde plads i en pension midt i skoleferien. Det skulle da lige være, at situationen i år med corona virus har gjort at færre rejser og færre derfor bruger pension. Men normalt skal man være noget tidligere ude, hvis man skal have pensionsplads i juli.

Hvis hund er tilladt på hotellet vil det jo være klart det bedste.

• #6   20. jun 2020 Ærgerligt at vi ikke må passe. Og at vi ikke er tættere på. Ellers havde jeg vredet armen rundt på min bedre halv del ??<3

• #7   20. jun 2020 Øv øv jeg ikke kan slå til. Albert kunne komme på weekend hos min far ( det ville han elske).
    Men vi kommer hjem fra sommerhus d 17 og er langt fra Esbjerg smiley

• #8   20. jun 2020 Jeg er så en af dem der ikke turde at sende mine hunde til vild fremmede mennesker for at blive passet.
    Jeg ville vælge en ordentlig hundepension.

• #9   20. jun 2020 Der er plads i pensionerne.
    Men jeg ville da undersøge om ikke I må have dem med.

• #10   20. jun 2020 Jeg har det sådan lidt, hvis det var whippet kyndige eller nogle jeg kendte lidt til turde jeg godt lade dem passe dem.

Men fremmede som vil have samme pris som en pension, ellers tak.

Pension synes jeg er lidt dyrt, og jeg aner ikke hvordan de vil tage det.

Men valget pt er nok mest at tage dem med hvis muligt eller pension hvis ikke nogle vi kender/stoler på kan tage dem.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #11   20. jun 2020 Vi er i lejlighed med barn og kat. to styk er jeg i tvivl om jeg kan overskue med barn og kat. Jeg kender dem jo ikke og omvendt. ville ellers gerne have oplevet racen...

håber du finder en løsning

tilføjelse

jeg har snakket med min mand. hvis det er en hund kunne vi godt... to synes vi er svært pga katten.... Hun er vant til hund men vi er urolige for deres jagtinstinkt når der er to som vi skal holde øje med .

Det er ellers en af vores yndlingsrace smiley

Kommentér på:
Pasningsmuligheder

Annonce