653 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

udstillings (bichon havanais) ? udstillings (bichon havanais) ?

hvor skal jeg starte og hvornår, skal man allerede melde sig til udstilling nu (er meldlem af DKK) eller skal hun ha været til ringtræning først? har så mange spørgsmål da jeg aldrig har prøvet det før??

nogle der kan give mig og min hvalp gode råd om udstilling?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstillings (bichon havanais) ?
  • #1   24. jul 2007 ved godt at hun skal være 6 mdr. men man skal melde sig til 2 mdr. før næsten..?

• #2   24. jul 2007 hun kan komme på udstilling når hun er 6 mdr

en god idé er at gå til ringtræning, da du lærer at stille hunden rigtig, og hunden lærer at blive rørt ved

du kan sagtens melde hende til nu, hun skal bare være 6 mdr den dag udstillingen er

• #3   24. jul 2007 du kan begynde ringtræning når hvalpen er 8 uger gammel - i DKKs medlemsblad kan du under kreds 3 se hvor der er ringtræning i nærheden af hvor du bor - og ang udstillinger, bør du kontakte opdrætteren eller specialklubben (men hvilken for jeres race?) Det må du kunne se på DKKs hjemmeside - altså hvilken specialklub du hører ind under ............ håber det er af lidt hjælp

• #4   24. jul 2007 tak for de gode råd, nu føler jeg mig ikke helt på bar bund mere, jeg skal bare springe ud i det smiley

Kommentér på:
udstillings (bichon havanais) ?

Annonce