{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Ang Hundetegn i halsbåndet..... {{forumTopicSubject}}

Jeg er godt og grundigt forvirret......

Nu har Blackie 2 forskellige hundetegn, og når man er f.eks i Maxizoo, så står der et skilt ved kassen noget om lovkrav ang disse tegn. Men ekspedienten sir intet, og første gang lavede hun det forkert og jeg pegede på skiltet og sagde ; Jeg vil ikke have noget udstående med loven. Så måtte hun lave det om uden beregning.

Hmm, igår var jeg så ved en hælebar som oz laver tegn på helt samme måde, meeeen her vidste han intet om den lovgivnig.
Så er det bare at jeg synes at det er for dårligt.

Han "mente" at der var et eller andet mht loven, men ikke nærmere hvad og sagde at det blev jo ændret hele tiden.....

Samtidig undre jeg mig over at mange skriver navn på hunden, det har vi oz altid selv gjort før i tiden, men nu har en veninde frarådet mig det på det groveste, da der er så mange der stjæler hunde idag og hvis navnet står der, sir hun at det er nemmere for dem at få hunden med og sige det er deres.

På Blackies står der mit efternavn, adresse samt 4 forskellige tlf numre. Så er vi altid til at få fat i, Desuden er han chippet og har oz et vedhæng hvor der står netop dette.

Høre MEGET gerne fra Jer ang erfaringer eller råd eller noget.....

Ellers må I have en rigtig god, og forhåbelig tør, hundedag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang Hundetegn i halsbåndet.....
Kommentér på:
Ang Hundetegn i halsbåndet.....

Annonce