1.185 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Søger blanding; pomeranian-papillon Søger blanding; pomeranian-papillon

Hejsa alle hundevenner...

Ja altså min hund, Tulle er en blandin mellem: pomeranian, papillon, dansk/svensk gård hund, og fox terrier - det er dog de to førstnævnte racer der skinner mest igennem på hende!
Nu synes jeg så det kunne være sjovt, hvis andre herinde har en blanding magen til? eller bare hvor papillon eller pomeranian er i!
Er der nogen som har sådan en blanding? så ville jeg da blive glad for et indlæg fra dig, så jeg kunne samenligne vore hunde.

Hvis dig og din hund(e) har lyst til at møde min Tulle, i virkeligheden, så arrangere jeg lige nu et hundetræf for små hunde, du kan læse mere om træffet, og tilmelde dig det, på min hunds hjemmeside: www.tulles-hjemmeside.webbyen.dk
Vi håber at høre fra dig..

Vh.
Steffen - Tulles ejer
email os: tullesejere@jubii.dk

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger blanding; pomeranian-papillon
  • #1   29. maj 2005 Hej Steffen,

Ja mig har du jo hørt fra før, men melder mig da lige på banen igen.

Bella er blanding af en petit griffon brabancon og en pomeranian. Dog vil jeg sige, at faren i mine øjne IKKE lignede en pomeranian, men en sort Papillon med hvide aftegninger. Min idé om at han er papillon, paser også med, at Bellas ører er så store ;o) Hun mangler bare hårene der stritter, så ligner hun en sommerfugl.
    Pelsen har også samme bløde fornemmelse når man aer hende. Hvor hendes mor, som er griffon, er mere ru i pelsen. Bellas pels er også lidt længere.

Din lille Tulle ligner godt nok en pomeranian, hva? ;o)

• #2   29. maj 2005 Hejsa Tina..

Bella er altså også rigtig dejlig!

Har du tjekket indlægget: Hundetræf for små hunde på fyn, der har jeg svaret dig på hvor mange der har tilmeldt sig hundetræffet (nemlig 6)

VH
    Steffen

• #3   29. maj 2005 Ja jeg har kigget. Holder øje med det i ny og næ... Men er lidt i tvivl, da jeg får meget travlt her i sommermdr. Der er brylluper, runde fødselsdage, skovture... puha næsten hver weekend.
    Men jeg håber da at flere hopper på.

• #4   29. maj 2005 Hej Tina

Ja okey, men vi håber da alligevel at se dig - det kunne da blive hyggeligt!
    Men jeg kan selvfølgelig godt se at det er langt at rejse

VH
    Steffen

Kommentér på:
Søger blanding; pomeranian-papillon

Annonce