832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hunde-grupper/fællesskab Hunde-grupper/fællesskab

Hej alle! smiley
Jeg får snart min første hundehvalp hjem og søger grupper/sider/andet, hvor man kan dele og snakke med andre hundeejere. Mest bare for hyggens skyld, men også hvis der skulle opstå spørgsmål.
Hvis muligt et sted, hvor jeg måske også ville kunne møde nogen som bor “tæt” på.
Måske det hele jeg søger er herinde, men her virker for mig måske en smule dødt og ville om ikke andet ikke have noget imod flere grupper/sider.
Håber nogen har nogle tips omkring det. Ellers tak for at du læste det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde-grupper/fællesskab
  • #2   17. jul 2020 Mange tak for svar Linda.
    Har lige siden jeg var barn og drømt om at få en hund ville oprette en bruger her. Så vil helt sikkert også give det en chance smiley

• #4   17. jul 2020 Mange tak! smiley
    Om 3 uger henter min kæreste og jeg en lille cockalier han hvalp. Vi er så spændte!

• #6   17. jul 2020 Ja lige præcis smiley
    Det skal nok blive hårdt ja, haha. Men vi glæder os rigtig meget.

• #7   18. jul 2020 Velkommen til. smiley
    Lige som alle andre steder er her somme tider stille og til andre tider så er der bare gang i den.
    Men det er en fordel at man ikke er særlig sart og nærtagende, for her tænker man altså mere på hundens velvære frem for ejerens.
    Men, der er altid hjælp at hente herinde.

Har du søgt på Facebook om der er nogle hundegrupper i dit nærområde ?
    Der er jo utallige hundegrupper på facebook.
    Men også hvad der angår hundegrupper skal man være lidt varsomt. Nogle er rigtig fine og i andre kan man simpelthen bare græmmes over det der foregår.

Og tillykke med din kommende hvalp, det bliver spændende. smiley
    Jeg vil gerne komme med et godt råd.
    Få lavet en sygeforsikring på din hund samme dag du henter den, for den kan blive et dyrt bekendskab med de racer den indeholder.
    Cavalieren døjer jo med virkelig mange arvelige skavanker, og da det er en blanding går jeg ud fra, at forældrene til din hvalp ikke er tjekket for arvelige sygdomme.

Og hvorfor ikke kalde din hvalp det den er, nemlig en blanding frem for de der fancy selvopfundne racenavne ? smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.725
    #8   18. jul 2020 Der er mange gode grupper på Facebook og Instagram smiley

• #9   18. jul 2020 Mange tak for rådene. Det var nu ikke for at være fancy

• #11   18. jul 2020 Åh okay. Det er noteret smiley
    Han er forresten 75% cocker. Kun 25% cavalier. Lidt mere fluffy end de andre i kuldet, hvilket jeg kun elsker smiley
    Hundemoren virkede som så dejlig en hund. Vi har set på andre hvalpe, men her føltes det hele bare helt rigtigt!

• #12   21. jul 2020 Blot nysgerrig - hvordan ved du procenttasterne?

• #13   21. jul 2020 tænker den ene forældre er ren og den anden en blanding af de 2 racer

• #14   22. jul 2020 Lige præcis ja. Faren er ren. Moren en blanding smiley

Kommentér på:
Hunde-grupper/fællesskab

Annonce